ACT: Twingo I
behalve kwa velgen moet ik u gelijk gevenJacco Osté schreef:DuhRontwingo schreef:Wat is het hier stil??![]()
Twingo's gaan maar zelden kapot

k had vandeweek een keertje dat ie enorm slecht startte en de hele tijd op de rand van stilvallen viel, maar na een 10 tal kilometers was dat ook weer vanzelf opgelost..
zo zou je het kunnen stellen, ja ...Jacco Osté schreef:Die velgen das gewoon eigen lompigheid
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ja eindelijkChris@R5 schreef:Hahaha, even in je arm knijpen.... Ja toch welRontwingo schreef:Als het goed is heb ik net een koni schroefset gekocht![]()

Maar het is meer in de zin van, omdat ik het via de email heb gekocht
Ik heb op dit moment 13 inch Tlines met 175-50.Ronnie Detmers schreef:En dan andere velgen? Of had je die al?
Maar de plannen zijn er wel
Tenzij ik een leuk setje velgen tegen kom voor niet al te veel geld, dan eerst de velgen

Heren twingo kenners 
Ik ben op zoek naar gasveer (achterklep) van een twingo.
Teminste dezelfde maar het is voor me clio. Maar door me spoiler mag me achterklep niet helemaal omhoog. Ik heb zojuist geprobeerd met een gasveer van een twingo en die is perfect. tenminste bijna perfect.
Het enige probleem is dat de weerstand van de veer voor een twingo bijna 2 keer zo groot is als van een clio. Omdat een clio er twee heeft en een twingo eentje.
Nu is het probleem dat me klep te hard opengaat.
Bestaan er ook veren met een minder grote weerstand? Ik kan het niet vinden.
Of weet iemand misschien een veer van een ander merk die ook op een twingo past maar met een lagere druk.
Ik hoop dat jullie een oplossing weten. Anders moet ik radicalere oplossingen bedenken. Zoals 1 veer sabboteren zodat de twingo veer al het werk doet. Maar dit wil ik liever als aller laatste oplossing gebruiken.
Gr,
Maurice

Ik ben op zoek naar gasveer (achterklep) van een twingo.
Teminste dezelfde maar het is voor me clio. Maar door me spoiler mag me achterklep niet helemaal omhoog. Ik heb zojuist geprobeerd met een gasveer van een twingo en die is perfect. tenminste bijna perfect.
Het enige probleem is dat de weerstand van de veer voor een twingo bijna 2 keer zo groot is als van een clio. Omdat een clio er twee heeft en een twingo eentje.
Nu is het probleem dat me klep te hard opengaat.
Bestaan er ook veren met een minder grote weerstand? Ik kan het niet vinden.
Of weet iemand misschien een veer van een ander merk die ook op een twingo past maar met een lagere druk.
Ik hoop dat jullie een oplossing weten. Anders moet ik radicalere oplossingen bedenken. Zoals 1 veer sabboteren zodat de twingo veer al het werk doet. Maar dit wil ik liever als aller laatste oplossing gebruiken.
Gr,
Maurice
allereerst welkomDeffufa schreef:Ik ben op zoek naar frontspeakers met een beetje wattage dus minimaal 50 en die shit die er nu in zit

Voor ICE vragen is er een ander gedeelte:
http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=14
en stel je hier even voor
http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70
Ik kwam deze foto tegen bij de foto's van Automaxx Summer Edition:
[img]http://www.xs4all.nl/~dennisvr/rtc/amse ... 0_3602.jpg[/img]
Is dit een bekende van hier? Er zitten trouwens erg gave velgen onder
Ben benieuwd wat voor velgen dit zijn..!
[img]http://www.xs4all.nl/~dennisvr/rtc/amse ... 0_3602.jpg[/img]
Is dit een bekende van hier? Er zitten trouwens erg gave velgen onder

Ben benieuwd wat voor velgen dit zijn..!
"Wat" stoeprandschade

T-lines worden ook steeds minder zeldzaam

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
k heb juist 3 nachten doorgebracht in mn twingo (in slaapstand)
en k most eerlijk zeggen dat dat best wel oncomfortable ligt al bij al ...
en kampeermateriaal voor 2 personen voor 4 dagen + bagage voor 1 persoon + 3 mensne in de auto, en nog steeds had iedereen ruim voldoende ruimte (behalve ik toen ik de oprit hier op reed..)
en k most eerlijk zeggen dat dat best wel oncomfortable ligt al bij al ...
en kampeermateriaal voor 2 personen voor 4 dagen + bagage voor 1 persoon + 3 mensne in de auto, en nog steeds had iedereen ruim voldoende ruimte (behalve ik toen ik de oprit hier op reed..)
Iemand enig idee hoe ik kauwgom van mijn lak afkrijg?
Misschien een vreemde vraag, maar iemand heeft het voor elkaar gekregen om zijn/haar kauwgom als een sliert onder op mijn deur te lozen
Het is er wel grotendeels af, maar je blijft toch een soort waas zien.
Misschien een vreemde vraag, maar iemand heeft het voor elkaar gekregen om zijn/haar kauwgom als een sliert onder op mijn deur te lozen

Het is er wel grotendeels af, maar je blijft toch een soort waas zien.
-
- Über-Spammer
met een schroevendraaier
nee serieus, is het niet weg te poetsen met een goed poetsmiddeltje

nee serieus, is het niet weg te poetsen met een goed poetsmiddeltje