Mijn Clio baccara heeft deurpanelen van een soort geperst karton met daarover een laagje skai. Van een baccara zijn ze moeilijk te vinden. Dus ik vroeg mij af of er ook andere types zijn die dezelfde soort deurpanelen hebben. B.v. een RT dan kan ik kijken of die 2e hands te krijgen zijn.
Alvast bedankt
Deurpanelen Clio I
Die zijn wat betreft model wel hetzelfde en passen ook. Maar ik geloof dat ze een andere kleur hebben en er zit natuurlijk andere stoffen paneeltjes in. 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Moderator
- Car: MB
die paneeltjes zijn zo over te zetten. Je moet letten op de volgende dingen als je op zoek gaat
- skai bekleed ja of nee?
- drie of vijf deurs?
- elektrische ramen of niet?
- staat (doorgezakt bij de armeuning)?
- kleur?
- skai bekleed ja of nee?
- drie of vijf deurs?
- elektrische ramen of niet?
- staat (doorgezakt bij de armeuning)?
- kleur?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Van de paneeltjes wist ik wel
Dus een RT heeft ook met skai bekleed? Kleur zal wel het moeilijkste zijn. Zal van het weekend wel eens gaan kijken op de sloop.

Lijkt het hierop?
[img]http://ict.demon.nl/images/DSC00811klein.JPG[/img]
Nu zie je ook waarom ik ze wil vervangen. Vorige eigenaar heeft er kit achter gedaan en dat is doorgeslagen.
[img]http://ict.demon.nl/images/DSC00811klein.JPG[/img]
Nu zie je ook waarom ik ze wil vervangen. Vorige eigenaar heeft er kit achter gedaan en dat is doorgeslagen.
Nee, dat van mij is groeniger...
Heb hier geen foto-toestel, maar op internet vond ik dit plaatje:
http://bingo-ig11.ifrance.com/interieur.jpg
Heb hier geen foto-toestel, maar op internet vond ik dit plaatje:
http://bingo-ig11.ifrance.com/interieur.jpg
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Bedankt,
Lijkt toch hetzelfde. Een belrondje langs de plaatselijke sloperijen leverde nog niets op. Ondertussen ook met thinner bezig geweest op de vlekken en dat lijkt te helpen. Ze zijn in ieder geval een stuk lichter geworden.
Ik ga ook nog eens testen op een achterpaneel om die te verven.
Lijkt toch hetzelfde. Een belrondje langs de plaatselijke sloperijen leverde nog niets op. Ondertussen ook met thinner bezig geweest op de vlekken en dat lijkt te helpen. Ze zijn in ieder geval een stuk lichter geworden.
Ik ga ook nog eens testen op een achterpaneel om die te verven.
16v/willi is volgens mij alleen 3deurs. Ik heb een 5 deurs.
Ik vraag me dus af of je deze deurpanelen ook kunt spuiten? Heeft iemand dit al eens gedaan? Ervaringen? 

-
check pm 
havermout schreef:Van de paneeltjes wist ik welDus een RT heeft ook met skai bekleed? Kleur zal wel het moeilijkste zijn. Zal van het weekend wel eens gaan kijken op de sloop.
RT is bekleedt met 'velours'

De deurpanelen (van een RT) bekleed zijn met SKAI(-look).Riël schreef:havermout schreef:Van de paneeltjes wist ik welDus een RT heeft ook met skai bekleed? Kleur zal wel het moeilijkste zijn. Zal van het weekend wel eens gaan kijken op de sloop.
RT is bekleedt met 'velours'
De stoelen en stoffen paneeltjes in deurpanelen (van een RT) bekleed zijn met VELOURS.

Laatst gewijzigd door Rianne RT op di 15 aug 2006 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een deurpaneel gespoten met bumperspray. deze bevat primer en verf. Het resultaat vond ik niet zo mooi. Kleur is toch heel anders geworden en als je er met de nagel overheen gaat laat de verf toch los. Wellicht eens proberen met losse kunststof primer en lak.Rianne RT schreef:Ik vraag me dus af of je deze deurpanelen ook kunt spuiten? Heeft iemand dit al eens gedaan? Ervaringen?
Bedankt voor de tips...
Dan weet ik al wat ik niet moet doen.