Even voorstellen: Gwen

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
gwen

Hey iedereen,
Ik ga me even voorstellen.
Ik heb me geregistreerd op deze site omdat mijn vriend (Dennis 16V) helemaal gek is van Renault Clio en ik ben in die sleur mee gegaan.
Ik ben nu ook zelf helemaal gek van renault Clio en denk er over als ik mijn rijbewijs heb om er dan zelf ook een te kopen, (een die helemaal getuned is >-) :p >-) )
Nou Ik hoor nog van jullie!
Groetjes, Gwen :) :D :)
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

welkom gwen, tjah als je het tuningvirus in je hebt kom je er moeilijk van af.... maar je moet nog even wachten.... eerste je roze papiertje halen.. de roze lettertjes heb je al :lol: :p
Dennis 16V

Mijn vriendin heeft dus ook het Renault virus te pakken wat ik helemaal niet erg vind :wink:.
Uiteindelijk zal ze toch echt aan een Clio moeten gaan geloven >-)
Hier kan ze in ieder geval al een hoop ervaring op doen op het gebied van tuning en styling net als ik gedaan heb (en nog steeds doe)!
gwen

Dennis 16V schreef:Mijn vriendin heeft dus ook het Renault virus te pakken wat ik helemaal niet erg vind :wink:.
Hier kan ze in ieder geval al een hoop ervaring op doen op het gebied van tuning en styling net als ik gedaan heb (en nog steeds doe)!
Hey lieffiej:P Sjah misschien heb ik dalijk wel een veeeel mooiere CLIO als jij;) haha Grapje!
gwen

Dennis 16V schreef:Mijn vriendin heeft dus ook het Renault virus te pakken wat ik helemaal niet erg vind :wink:.
Haha! Dankje Schat... en misschien heb ik over een tijdje wel een veel mooiere CLIO als jij... *(grapje Jij HOUD de Mooiste;))
gwen

AnthonyR schreef:welkom gwen, tjah als je het tuningvirus in je hebt kom je er moeilijk van af.... maar je moet nog even wachten.... eerste je roze papiertje halen.. de roze lettertjes heb je al :lol: :p
Haha Dankje Anthony
Marcus

Welkom :)
Je schrijft trouwens dat als je je rijbewijs hebt dat je dan een getunede Clio gaat kopen.
Is het niet veel leuker om een standaard Clio te kopen en die helemaal naar je eigen smaak uit te bouwen?
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

welkom, ikzou eerst maar eens een jaartje rijervaring op doen
zou zonde zijn als je een complete nette clio op zou vouwen

en dan kan je ook een jaartje sparen voor al die dure spullen :)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Rianne RT

gwen schreef: Ik heb me geregistreerd op deze site omdat mijn vriend (Dennis 16V) helemaal gek is van Renault Clio en ik ben in die sleur mee gegaan.
O-) kan gebeuren :)
Marcus schreef: Je schrijft trouwens dat als je je rijbewijs hebt dat je dan een getunede Clio gaat kopen.
Is het niet veel leuker om een standaard Clio te kopen en die helemaal naar je eigen smaak uit te bouwen?
=mijn mening ook :)
Luco/Alpine-racer schreef:welkom, ikzou eerst maar eens een jaartje rijervaring op doen
zou zonde zijn als je een complete nette clio op zou vouwen.
was ook Riels mening en nu ook de mijne :~ gebeurt best snel :(
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
gwen

Marcus schreef:Welkom :)
Je schrijft trouwens dat als je je rijbewijs hebt dat je dan een getunede Clio gaat kopen.
Ja wil ik ook doen!!
Gaat me Vriend doen denk ik ik denk dat ik daar niet zo goed in ben in uitbouwen haha;) ben een meisje he;) haha nouja we zullen zien hoe het eruit kom te zien..
Als ik een auto heb zal ik foto's zetten:) :worship:
gwen

Luco/Alpine-racer schreef:welkom, ikzou eerst maar eens een jaartje rijervaring op doen
zou zonde zijn als je een complete nette clio op zou vouwen

en dan kan je ook een jaartje sparen voor al die dure spullen :)
Ja ben al volop aan het sparen, en het roze papiertje is ook niet voor niks he.. Dus word nog hard sparen:) Maar dat zal wel goed komen..!
(denk ik :p :~
Plaats reactie