nieuw contract
Renault ook motorenleverancier?
15 miljoen dollar/stuk

Kunnen ze het dure salaris van Schumi of Kimi van gaan betalen.

Leuk voor in je Express, zo'n F1 MotorDuupke schreef:Fisichella mag blijven:
nieuw contract
Renault ook motorenleverancier?
15 miljoen dollar/stuk![]()
Kunnen ze het dure salaris van Schumi of Kimi van gaan betalen.![]()
![]()
Dus ik ben niet de enige principiële eikel....Merijn schreef:Daarom tank ik al nooit bij Shell...
ik blijf lekker hopen op een comeback van Orange Arrows....Merijn schreef:En nu Vodafone bij Ferrari weg is, kon ik eindelijk overstappen!
Het hele gebeuren zal wel niet voor niets in Monaco gepresenteerd zijn.Christian schreef:zo wat een leuke prijsjes denk als ze niet zo heel veel verkopen
Hier dan de foto'sDuupke schreef:Speciale, eenmalige helm voor Albers.
Maximum Attack
Die van Verstappen vond ik mooier, maar dat valt bij Albers niet op. Die rijdt normaal gesproken al met oranje.
Leuk dat Renault onverslaanbaar blijkt in de Formule1, maar wat zien we nu dat Renault met die successen doet?
De sportiefste Renaults van dit moment zijn de Clio en Megane RS versies, auto's die toch meer geënt lijken op de rallyesport dan Formule 1.
De tijden van de Alpines of zelfs de Sport Spider liggen ver achter ons.
Het is nog erger, compaan Nissan dat niets doet in de Formule 1 (logisch), heeft wel sportwagens in het program, onderwijl iedereen in afwachting is van de opvolger van de Skyline.
Wat doet Renault met de Formule 1 heritage?
Lees nog maar net mee maar dergelijke verwijzingen zijn toch niet handig? 82 pagina's doorspitten om er achter te komen of e.e.a al eens is gepost lijkt me toch niet de bedoeling? Heeft niet alleen betrekking op alleen deze vraag overigens. Of is dit gangbaar hier?Kijk eens: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 23#1781623
of graag in het ACT http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 48#1781648
locked
dream onMerijn schreef:hehe... Hij is ook weer lekker aan het inhalen! En dat doet hij, zoals alleen HIJ kan!
En Raikkonen moet die vuile spanjaard voorbij!