Woensdag weer is wat doen...
Je moest is weten hoeveel zin ik heb om ermee te knallen....Chris schreef:Goed bezig Harrie! Je word nog een soort van handig!
Spuit je dat groene onder de kap gelijk ff "zilver" of laat je het zo?
Heb echt zin om te vlammen dude!
Ik zie het alweer voor me:
[img]http://www.5gt.nl/images/4b9facfb6b496a ... c-1620.jpg[/img]
VS
[img]http://www.5gt.nl/images/33d58f61c87c1b ... e-1718.jpg[/img]
![]()
Spruitsuk is ws van K-tec idd, en de elbow is nu nog std., maar die gaat ws nog geheel uitgevreesd worden, want het Groep N Devil systeem incl. Big Bore down pipe liggen al klaar voor montageHaas schreef:ja, al doende leert men !
leuk spruitstuk! Is die elbow een K-tec oid? althans, niet standaard..
wacht vol spanning af hoe het allemaal gaat verlopen zeker met het "zelf "sleutelen maar dat komt wel goed met de juiste begeleiding,Ivo8hoven schreef:Spruitsuk is ws van K-tec idd, en de elbow is nu nog std., maar die gaat ws nog geheel uitgevreesd worden, want het Groep N Devil systeem incl. Big Bore down pipe liggen al klaar voor montageHaas schreef:ja, al doende leert men !
leuk spruitstuk! Is die elbow een K-tec oid? althans, niet standaard..
Jij ook zeker???AnthonyR schreef: heeft de beste man een verzameling actionman poppen?
Luco/Alpine-racer schreef:nee joh hij verzamelt opblaaspoppen
alleen bijt die elke keer in der tieten en dan vliegt ze het raam uit
moet die weer opnieuw beginnen
ik doelde op anthonyIvo8hoven schreef:Luco/Alpine-racer schreef:nee joh hij verzamelt opblaaspoppen
alleen bijt die elke keer in der tieten en dan vliegt ze het raam uit
moet die weer opnieuw beginnen![]()
![]()
...als jij ooit nog eens wakker wordt in deze echte wereld....
![]()
Nee ik weet niet wat de beste man verzameld..., ik weet wel dat ie mooi werk levert
met gratis warme room erbijIvo8hoven schreef:![]()
Doe mij maar een Mac Flurry
Nee daar moet ie nog een slachtoffer voor vinden.....Tijn schreef:maaare, kleppen stellen gaat lukken dus ?
Zal wel lukken hoor, heb het wel vaker gedaanpeter5GTTurbo schreef:
RJ kan het toch ook wel??