Even voorstellen: Marcel.

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Elevado

Hallo mensen.

Ik ben Marcel, nickname Elevado. Ben 19 jaar (vandaag geworden :lol: )en heb nu 3kwart jaar me rijbewijs. Van die 3kwart jaar heb ik een half jaar een eigen auto.
Namelijk;
Renault 19 1.4 rl sedan in de bekende blauw/groene metallic kleur.

Ben nieuw op dit forum, wel ben ik regelmatig te vinden op renault19.nl. Maar vanaf nu zal ik hier dus ook vaker zijn.

Waarom een renault 19? Tsjah, was op zoek naar een redelijk ruime auto die niet te zwaar was en niet al te veel km's had gedraaid. Zodoende vond ik deze, ik viel niet bepaald meteen op z'n uiterlijk. Dit omdat ie er enorm standaard uitzag en nog wel ziet. Niks meegespoten. Simpele 13" wieldoppen. Etc etc.

Maargoed, Afgelopen zondag heb ik bij Riel geweest om wat materiaal op te halen. Onder andere; stalen velgen in mooie conditie! Die zitten er nu dus onder en het maakt de auto meteen een stuk stoerder. En daarnaast ook nog electrische ramen/spiegels en centrale vergrendeling. Dit laatste moet ik er nog even in bouwen maar moet wel goed gaan komen!!

Verder ben ik bezig om m'n middenconsole helemaal aan te passen en uit te breiden. Vandaar dat je misschien soms wat hout ziet op foto's.

Aantal fotootjes:
Voorkant:
Afbeelding

Achterkant:
Afbeelding

De middenconsole:
Afbeelding

Speakertjes achterin:
Afbeelding
-jacco-
Über-Spammer

Welkom en gefeliciteerd (Y)

Mooi kleurtje, die 19 van je :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Racer-X

Gefeliciteerd met je 19e verjaardag en veel plezier met je 19
Chris@R5

hey welkom.

Zit daar nou een laser op de hoedenplank..? Ik mis alleen nog een rookmachine :worship: :lol:
Elevado

Chris@R5 schreef:hey welkom.

Zit daar nou een laser op de hoedenplank..? Ik mis alleen nog een rookmachine :worship: :lol:
Nee, dat is een of ander alarm wat ouwe mensen (daar is de auto van geweest) ingebouwd hebben. Dus ja, niet aan mijn 19 komen anders gaat ie piepe :lol:

He maar zown rookmachine inbouwen is wel een idee.. Heb nog een 400watt rookmachientje liggen.. of is dat te zwaar voor de accu? :lol:
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Hey, ook hier ff welkom (Y)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Elevado schreef:
Maargoed, Afgelopen zondag heb ik bij Riel geweest om wat materiaal op te halen. Onder andere; stalen velgen in mooie conditie! Die zitten er nu dus onder en het maakt de auto meteen een stuk stoerder. En daarnaast ook nog electrische ramen/spiegels en centrale vergrendeling. Dit laatste moet ik er nog even in bouwen maar moet wel goed gaan komen!!
en dat vanuit Heerenveen (Y) (Y)

Welkom hier (Y) en zie je vast wel eens bij een regiomeeting in Drachten/Leeuwarden.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Marcus

Welkom :)
pcman
Car: Clio IV Estate

welkom (Y)

krij zelf een rooie 19 1.4 rl. echt een perfecte auto om mee te beginnen. :)
ericon
Car: Meg RS225 + diversen

Toen ik mijn 19 kocht stond er ook zo'n maf ding op mijn dash :D .Alleen was bij mij de kabelboom dwars door het dash geboord |:
Verder wel een strakke auto!
Egon

(Y) Welkom
Plaats reactie