Dus ergens tegen de kerst zullen we het wel binnen hebben

Eind volgende week is wel erg hoopvol hoor
ging bij mij snel, via creditkaart en volgende dag kon je de status al volgen via ups, was binnen 4 dagen binnenWilma schreef:3-4 werkdagen na betaling verzenden ze het!
Dus ergens tegen de kerst zullen we het wel binnen hebben![]()
Eind volgende week is wel erg hoopvol hoor
Marcus schreef:Zou mooi zijn als het nu ook zo snel ging
dus dat kan jammer genoeg nog wel ff durensteven schreef:Oei oei, ik houd de boel weer op zie ik
Ik maak het meteen maar ff over
Voor de? SS of RR? Waar heb je m besteld?Luco/Alpine-racer schreef:ik snap niet dat ik hem binnen 4 dagen had met ups
net creditcard afschrift gehad
omgerekend heb ik dus 263 euro betaald inclusief ups
weet ie al niet meer(denk Ik ) ligt al een laag stof op van het NIET gebruiken van zo iets leuks, schaam je eigen LucoRiël schreef:Voor de? SS of RR? Waar heb je m besteld?Luco/Alpine-racer schreef:ik snap niet dat ik hem binnen 4 dagen had met ups
Code: Selecteer alles
Label/Receipt Number: EC91 2525 946U S
Status: Arrived Abroad
Your item arrived in NETHERLANDS at 1:08 pm on July 03, 2006. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
ik schaam me diep oldskoololdskool schreef:weet ie al niet meer(denk Ik ) ligt al een laag stof op van het NIET gebruiken van zo iets leuks, schaam je eigen LucoRiël schreef:Voor de? SS of RR? Waar heb je m besteld?Luco/Alpine-racer schreef:ik snap niet dat ik hem binnen 4 dagen had met ups
owkee dan Luco daar zullen we binnen kort eens verandering in gaan brengenLuco/Alpine-racer schreef:ik schaam me diep oldskoololdskool schreef:weet ie al niet meer(denk Ik ) ligt al een laag stof op van het NIET gebruiken van zo iets leuks, schaam je eigen LucoRiël schreef:Voor de? SS of RR? Waar heb je m besteld?Luco/Alpine-racer schreef:ik snap niet dat ik hem binnen 4 dagen had met ups
het is de RR
bij g-tech rechtstreeks besteld
waar dan ?Riël schreef:Cool
He maar er is ergens een topic!
ik typ teveelFlorus schreef:Gewoon veeeeeeeel lezen Luco