Ik wil mijn 16v motorkap laten bijwerken en opnieuw laten spuiten.
Heb last van steenslag en dat ziet er eigenlijk niet meer uit, ook bladert er lak van mn voorbumper.
De zijschermen zien er nog goed uit, maar moeten mee gespoten worden dacht ik om kleur verschil te voorkomen.
Heeft iemand goede ervaringen met een bepaalde spuiter/schadebedrijf en wellicht een indicatieprijs.
Groeten mikko,
Spuiten 16v motorkap, zijschermen voor en voorbumper
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als je nog een week wacht heb ik mn clio weer terug. en is ongeveer hetzelfde gespoten
Dan kan ik je wel een prijsje geven. Spuiter zit redelijk bij je in de buurt, en er is misschien wel iemand die het voor je wil doen
Gr.Frits

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Ok perfect, het heeft niet zoveel haast dus als je fotos/prijsinfo hebt dan zal dat erg mooi zijn,
Ik wacht rustig af
Ik wacht rustig af

-
Ik maak maar even een reply in dit topic. Ik ben namelijk van plan om precies hetzelfde te laten doen met mijn clio. Ik wil dus ook mijn voorbumper / zijschermen en voorbumper laten spuiten ook allemaal door die ellendige steenslag.
Nu heb ik net geinformeerd bij verschillende spuiters. Van de prijzen ben ik niet veel vrolijker geworden
. De prijzen verschillen van 750, tot over 1000,-. Ik vind dit eigenlijk wel heel veel geld voor deze delen te laten spuiten. Mijn vraag is dus eigenlijk is er geen goedkopere mannier/spuiter om dit (steenslag) te verhelpen.
Ik hoop dat er een goedkoper alternatief is
Nu heb ik net geinformeerd bij verschillende spuiters. Van de prijzen ben ik niet veel vrolijker geworden

Ik hoop dat er een goedkoper alternatief is

Zoveel mogelijk zelf doen drukt de prijs Dennis. Dus schuren en strak maken.
Dan ben je uiteindelijk alleen maar geld kwijt om de lak te maken en het huren van een spuitcabine bij een doe het zelf garage.
Vraag je even iemand die het vaker gedaan heeft om het te doen. Of je probeert het gewoon zelf. Ik zou niet bang zijn om het zelf te doen.
Dan ben je uiteindelijk alleen maar geld kwijt om de lak te maken en het huren van een spuitcabine bij een doe het zelf garage.
Vraag je even iemand die het vaker gedaan heeft om het te doen. Of je probeert het gewoon zelf. Ik zou niet bang zijn om het zelf te doen.

Kent iemand een bedrijf/persoon met outtilage die een motorkap (blauw metallic van een Clio RSi) strak kan spuiten (airbrushen?) wegens de vele steenslag?
Tevens heb ik 2 deukjes in de linkerportier zitten die me al lange tijd dwars zitten. CARe vraagt 75 euro hiervoor, maar wellicht is er ergens een goedkoper adres in de stad+provincie groningen/friesland/drenthe ?
Ik hoef geen ''goedkoop'' maar wil me niet scheel betalen voor iets waar vaak nogal prijsverschillen in zitten dat je je afvraagt waar het geld 'm in zit!
Tevens heb ik 2 deukjes in de linkerportier zitten die me al lange tijd dwars zitten. CARe vraagt 75 euro hiervoor, maar wellicht is er ergens een goedkoper adres in de stad+provincie groningen/friesland/drenthe ?
Ik hoef geen ''goedkoop'' maar wil me niet scheel betalen voor iets waar vaak nogal prijsverschillen in zitten dat je je afvraagt waar het geld 'm in zit!