ventilator Twingo

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Nienke

Tijdens mn vakantie heb was mn Twingo bij de garage voor een grote beurt. Een dag nadat ik m heb opgehaald deed mn ventilator het opeens niet zo goed meer. Eerst stopte hij er af en toe mee en deed ie het weer als ik het raam open zette en hoorde ik een raar geluid voor ie weer stopte maar nu doet ie het helemaal niet meer. Volgens mijn garage zijn ze niet in de beurt van die ventilator geweest tijdens de grote beurt en kost het minimaal een uur tijd om het probleem te vinden.
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en kan ik daar zelf iets aan doen?
André ter Velde

Beetje vage reactie van de garage. Jouw ventilator geeft na de beurt ineens problemen. Dat komt echt niet vanzelf. Maar goed, kun je het geluid omschrijven? De mijne maakt ook een raar geluid wat voortkomt uit aanlopen van de fan. Misschien ook even de zekering nakijken?

p.s. leuke naam: Nienke!
Nienke

Ik hoorde inderdaad wat aanlopen en daarna stopte ie er steeds een beetje mee en nu doet ie het helemaal niet meer. Ik was op vakantie en mn twingo heeft 3 weken onder een boom gestaan en er lagen wel een paar blaadjes op kunnen die erin gekomen zijn?
Kan ik zelf in de buurt van die ventilator komen?
Plaats reactie