Geen constante spanning meer

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
jbrasje

Tijdens het inbouwen van mijn radio heb ik waarschijnlijk kortsluiting gemaakt. Nu heb ik geen constante spanning meer. hierdoor doet mijn signaal als je de lampen aan laat staan het niet meer en ook mijn geheugen van mijn klok doet het niet meer, even als mijn constante spannings draad van mijn radio. ik vind dit heel vervelend. weet iemand mischien wat het kan zijn, ik heb alle zekeringen naar mijn idee geprobeerd.

ik kijk uit naar een reactie.

met vriendelijk groet jeroen bras.
TheoV
Contacteer:

als je geen constant signaal meer hebt, dan zouden je lampen het toch ook niet meer doen, wat het nut van dat biepje weer weg zou werken ;)

het biepje van de lampen zit in het display, je klok probleem is ook in het display, en bij een kortsluiting bij het display kan je radio zekering ook uitvallen (ervaring). dus ik ga toch denken dat er ergens een zekeringetje gesprongen moet zijn, of het moest zijn dat je een draad doorgesmolten hebt (wat niet zou mogen, maar je weet het natuurlijk nooit...)
Tom
Moderator
Car: MB

zekeringen hoeft je niet te proberen, dat kun je zo zien. Is er geen draadzekering naar zijn grootje?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie