Verlagen Twingo.
Zo, dat gaat lekker snel hierzo...mooi!
Net wat zitten rond kijken op het forum, staat veel nuttige info tussen.
Tja, een leuk setje velgen had ik ook op m'n lijstje staan, maar dan als tweede item.
Ik rijd zelf ook wel redelijk veel snelweg dus vraag me wel af of het zinnig is om een beetje te verlagen, maar het staat gewoon wel beter natuurlijk...
Nu zit er zo'n eind tussen die wielkast en het wiel in...wilde eerst nog even de stalen velgjes laten zitten, en later lmv kopen.
Tja, keuzes maken he...lastig.
Greetz, Bart
Net wat zitten rond kijken op het forum, staat veel nuttige info tussen.
Tja, een leuk setje velgen had ik ook op m'n lijstje staan, maar dan als tweede item.
Ik rijd zelf ook wel redelijk veel snelweg dus vraag me wel af of het zinnig is om een beetje te verlagen, maar het staat gewoon wel beter natuurlijk...

Nu zit er zo'n eind tussen die wielkast en het wiel in...wilde eerst nog even de stalen velgjes laten zitten, en later lmv kopen.
Tja, keuzes maken he...lastig.
Greetz, Bart
Zoveel comfort verlies je niet als je alleen met veren gaat verlagen (- 4 cm). Hij zwabbert dan wat minder 

Als het comfort verlies meevalt en het kan met dempers die erop zitten dan wil ik het evt. toch wel proberen met 4cm.
Jullie nog tips omtrent het merk en type veren dat ik moet nemen?
Montage zou je in principe zelf moeten kunnen als je een verentang hebt heb ik begrepen? Heb zoiets nog nooit gedaan maar je moet ergens beginnen he...
Groetjes Bart
Jullie nog tips omtrent het merk en type veren dat ik moet nemen?
Montage zou je in principe zelf moeten kunnen als je een verentang hebt heb ik begrepen? Heb zoiets nog nooit gedaan maar je moet ergens beginnen he...
Groetjes Bart
Ik wil deze wel in 9j met 195-45-r13.
Maar om even ontopic te blijven. Een leuke verlagingsset voor een Twingo staat hier op het forum, die lijkt me erg netjes. Mist een rubbertje aan, maar dat is zo te maken. Even poot uit elkaar en een nieuw rubbertje omheen.
Is inclusief dempers en veren, dus wat anders dan alleen veren om standaard dempers
Maar om even ontopic te blijven. Een leuke verlagingsset voor een Twingo staat hier op het forum, die lijkt me erg netjes. Mist een rubbertje aan, maar dat is zo te maken. Even poot uit elkaar en een nieuw rubbertje omheen.
Is inclusief dempers en veren, dus wat anders dan alleen veren om standaard dempers
heeft nog iemand 195/45/14 banden? welke ET waarde hebben de velgen die erin zitten? en schuurt dit ergens?
k heb nu een ET van 36 (-6mm spacer), en loopt vanbinnen nog tegen het chassis aan, maar als k wat verder verbreedt, dan heb ik het gevoel dat ik tegen de wielkas zal komen...
k heb nu een ET van 36 (-6mm spacer), en loopt vanbinnen nog tegen het chassis aan, maar als k wat verder verbreedt, dan heb ik het gevoel dat ik tegen de wielkas zal komen...
Chris@R5 schreef:Ik wil deze wel in 9j met 195-45-r13.

there is no spoon.
Tijn schreef:Chris@R5 schreef:Ik wil deze wel in 9j met 195-45-r13.
Is inclusief dempers en veren, dus wat anders dan alleen veren om standaard dempers![]()