Ronnie Detmers schreef:![]()
Chris

Ik laat het liever echt heel netjes doen gezien de rondingen, door stikken en kwaliteit werk geheel. Ik wil gewoon net zwart of paars, geen moeilijke stoffen oid...Wilma schreef:Ligt eraan of je het zelf doet (of iemand in je omgeving) of het door een bedrijf wil laten doen!
Doe rustig aanGabri schreef:oooh, wil je wel niet zo snel zijn met je projecten, dan moet ik me ook nog gaan haasten
Khep wel een goedkoop adresje, maar die doet alleen onderdelenPaul1916v schreef:@Jacco: hele auto overspuiten geen goed idee? die kras moet ook nog weg (als je een goedkoop adresje weet, doe ik mee)
Goffer, daar had ik ook al over gemaildChris@R5 schreef:Als we dan toch bezig zijn![]()
Ik heb net een gloednieuwe spoiler voor de Twingo gekocht via Marktplaats.
Voor een zeer schappelijk prijsje![]()
(en die zit er binnen een week wel opJacco)
Zonder dempers? Je bent gekJoosten schreef: daarna met tempratuurmeter aansluiten en de houder geel spuiten
daarna complete uitlaat vervangen (zonder dempers waarschijnlijk)
en mijn audio is ook bijna klaar
dat poarse geval zeker, die zo goed vastzat op dat achterkleppieJacco Osté schreef:Zo een als ik heb/had/heb...
Die is in het midden (waar het 3e remlicht zit) dikker, omdat het derde remlicht er invalt en niet eronder hangt
Waarschijnlijk komt de spoiler er nu aan, maar dan zonder 3e remlicht
Of ik verzin er nog wat op... Ik zie het wel
Wel in 1 lijn, maar niet erin... Beetje lastig uit te leggen, maar goedChris@R5 schreef:Hmm bij deze is het remlicht ook in één lijn met de spoiler. Dus niet een flubbertje eronder.
Maar ik spuit 'm morgen even en dan zien we wel hoe het lijkt.
Of die andere... IVM die 2 stukkiesGabri schreef:
dat poarse geval zeker, die zo goed vastzat op dat achterkleppie
Ik doe ook wel meeJacco Osté schreef:Khep wel een goedkoop adresje, maar die doet alleen onderdelenPaul1916v schreef:@Jacco: hele auto overspuiten geen goed idee? die kras moet ook nog weg (als je een goedkoop adresje weet, doe ik mee)
Als we allemaal voor 1 kleur kiezen, is het natuurlijk wel voordelig
Haas schreef:Nog ff een snel vraagje tussendoor.
Me ma en me zus hebben allebei een twingo, waarbij dei van me zus eerst van me ma is geweest. Allebei hebben ze een 1.2 8v blokkie, maar om de een of ander reden trekt die van me moeder een stuk minder op de snelweg dan die van me zus.
Daarbij komt dat als het 's nachts koud is geweest (geen vrieskoud, ook bij een graad of 6 a 7), dan looptie van me ma nogal slecht als de motor koud is. Hij start goed en slaat goed aan, maar het is net ofie op 2 of 3 poten loopt, maar ook weer niet. Soort van resonantie lijkt het wel op, auto kun je ook voelen schudden. Als hij wat warmer is na een minuut ofzo, is het weg. Dit komt alleen voor als hij een nacht stil heeft gestaan ofzo.
Die van me zus is uit 99, van me ma uit 2001. Ik heb al vanalles nagekeken, maar niets gevonden. Kabels, bougies, en dat soort dingen allemaal goed.
bij de dealer is dit al vaker aangegeven, maar daar kunnen ze niets vinden (goh![]()
). Binnekort loopt de garantie af, dus liever daarbinnen nog wat ontdekken, dan erna
iemand ideeen?
ps.
km stand van me zus: 68.000
km stand van me ma: 22.000