ik kan van een maat een perfect werkende T25 krijgen van de nissan 200 sx s14 van hem.
ik weet dat deze turbo niet goed draait op een GTT maar kan je hem niet laten bewerken ofzo bij een turbobedrijf zodat hij correct opspoelt etc ...
het is dus geen turbo die ik moet kopen, dus de enigste kosten eraan zouden de verbouwingen zijn, dat is toch goedkoper dan de +- 1000 wat een T25 kost of ben ik mis?
T25 heropbouwen voor GTT
gewoon bellen naar turbo hoet in baarn. t2 en een t25 aanleveren en dan zouden ze toch daar een goedwerkende t25 hybride van moeten kunnen maken??
misschien de kosten van een revisie set er overheen?? + uren he
misschien de kosten van een revisie set er overheen?? + uren he
-
tering wat zaag jij toch hard,Steven schreef:t@ring wat ben jij koppig zeg![]()
Ik zeg alleen:
S14 = T28, dus forget it
lees je eerst even in alvorens je dingen zegt, 200sx bouwjaar 97 = T25
Laatst gewijzigd door white gtt power op wo 14 jun 2006 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
lekker sfeertje hier .................. 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
precies ja lekker sfeertje 

Je vraagt er anders zelf om Sjaak 
Helaas de S14 (94-00) met SR20DET motor is hier in europa alleen geleverd met T28.
Alleen de S13 (89-94) met CA18DET motor is hier geleverd met T25.
Helaas pindakaas dus, of er zit een verkeerde turbo op...
Maar het is al tig keer gezegd dat zo'n turbo niet werkt, je kunt er een kleinere compressor op laten schroeven, maar dan moet je dus 1 gaan zoeken die past en toch ook nog redelijke spoolup heeft. (standaard is iig nix) En vaak zit je nog aan een revisie vast ook.
En dat uitzoekwerk doe je niet 1,2,3. Daarom zijn hybrides voor de GT ook stukken duurder omdat er een hele hoop research achter zit.
En dan nog is de praktijk nog wel eens anders dan gehoopt.
Daarnaast, de T25 heb je nog in een heleboel varianten met verschillende compressors maar ook verschillende turbines, oftewel de ene T25 is de andere niet.

Helaas de S14 (94-00) met SR20DET motor is hier in europa alleen geleverd met T28.
Alleen de S13 (89-94) met CA18DET motor is hier geleverd met T25.
Helaas pindakaas dus, of er zit een verkeerde turbo op...
Maar het is al tig keer gezegd dat zo'n turbo niet werkt, je kunt er een kleinere compressor op laten schroeven, maar dan moet je dus 1 gaan zoeken die past en toch ook nog redelijke spoolup heeft. (standaard is iig nix) En vaak zit je nog aan een revisie vast ook.
En dat uitzoekwerk doe je niet 1,2,3. Daarom zijn hybrides voor de GT ook stukken duurder omdat er een hele hoop research achter zit.
En dan nog is de praktijk nog wel eens anders dan gehoopt.
Daarnaast, de T25 heb je nog in een heleboel varianten met verschillende compressors maar ook verschillende turbines, oftewel de ene T25 is de andere niet.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog een mooie aanbieding
T25 die het meteen doet