Wilma schreef:
Terwijl Dennis de motorkap e.d. demonteerde, ben ik begonnen met het leeghalen van de Tut. Het hele Hello Kitty interieur eruit. Heb nog geprobeerd de spiegel cover in de Clio te smokkelen, maar dat werd niet in dank afgenomen
Aangezien Lisa's stoelen er een beetje aan waren, hebben we gelijk de mijne maar over gezet
Heb het misschien niet helemaal mee gekregen , maar wat (interieur) ga jij dan nu nemen...?
Wilma schreef:
@ Rianne: Ik ga proberen GTT stoelen erin te monteren en deze eerst met roze alcantara icm de stof van de Hello Kitty hoezen te bekleden.
Ow, als je klaar bent, kom ik langs voor tips voor het bekleden van stoelen....
Wilma schreef:
@ Rianne: Ik ga proberen GTT stoelen erin te monteren en deze eerst met roze alcantara icm de stof van de Hello Kitty hoezen te bekleden.
Ow, als je klaar bent, kom ik langs voor tips voor het bekleden van stoelen....
Is goed hoor meis. Zal ook wat foto's maken tussendoor
Nee, niet roze! Ik vind alleen de bekleding die ik nu heb lelijk, als ik er iets aan ga doen wordt het zwart met grijs, hoop dat ik je gerust gesteld heb
Wilma schreef:
Is goed hoor meis. Zal ook wat foto's maken tussendoor
het was idd erg lekkere temp om flink weg te zweeten maar missie 1 geslaagd en moet nu eerst aan top secret mission 2 gaan beginnen want dan hebben wij ook hopelijk wat te gaan showen op automaxx
verder zijn we er achter gekomen na een goede test rit met de twingo van lisa dat 1 van de aan drijf assen van tut toch niet al te best was deze hebben we dan ook gelijk weer vervangen met de orginele
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
zo nu de volgende stap blokie kaal maken van alle slangen en bekabelingen blok + v-bak demonteren van subframe v-bak van de motor demonteren dan gaat het echte werk pas beginnen
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD