hallo,
wie heeft voor mij een lijst met kleurnummers van motip die overeen komen met de nummers van de originele renault kleuren dus zegmaar gewoon dezelfde kleur alleen die nummering van motip is anders dus niet gewoon 496 verni ofzo maar wel 10 nrs achter elkaar.
gr
kleurnummers van motip
-
- Contacteer:
IS het mischien wat voor je om een project topic te openen? 

-
ja maja kijk dan moet ik dat aldoo rweer bij gaan werken met foto's etcetc daar heb ik eigenlijk geen tijd en zoveel zin voor lig liever onder de auto
ik heb al een compleet goede gte en heb nu een zwarte staan die ik zelf helemaal wil klaar maken maar moet de kleur ff weten van motip want die kleur staat niet in het boek van motip je heb zegmaar het renault nr en dan het nr van motip erachter alleen 496 verni staat er niet in bleu sport kleuren wel maar de zwarte kleuren niet ma goed wie weet is er hier iemand
-
Heb je zo veel haast dat je ook maar de leestekens vergeet?
Het is bjna geen doen om jouw tekst normaal te lezen. Haal ff adem...
Het is bjna geen doen om jouw tekst normaal te lezen. Haal ff adem...
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wow..stukje gelezen en nu heb ik t warm..

-
whahahahaha ok dan
tjah kant ook nie helpen,,,maar ik heb nie zo veel haast hoor maar als ik iets moet weten,dan weet ik het graag zo snel mogelijk want ik ben dag en n8 met die 5 bezig dus jah ik ga morgen denk ik maar ff na de schade expert hier in het dorp,die weet tenminste precies wat voor kleur het is maar kijk ik was toch liever morgen ff na de auto zaak gegaan voor een spuitbussie dan was die weer klaar geweest
tjah kant ook nie helpen,,,maar ik heb nie zo veel haast hoor maar als ik iets moet weten,dan weet ik het graag zo snel mogelijk want ik ben dag en n8 met die 5 bezig dus jah ik ga morgen denk ik maar ff na de schade expert hier in het dorp,die weet tenminste precies wat voor kleur het is maar kijk ik was toch liever morgen ff na de auto zaak gegaan voor een spuitbussie dan was die weer klaar geweest

-
jeetje het moet niet gekker worden en hoezo opel als je snel praat rijdt je cker geen opel ik vergelijk opels altijd met langzame slome ouwe zondags rijders echt waar maar goed ik heb het al voormekaar de kleurcode het is alweer door deze jongen zelf geregeld
bedankt allemaal

bedankt allemaal

-
mooi
locked dan
voortaan ff het act?
locked dan

voortaan ff het act?