Ik ga ook 285mm nemen, want anders passen mn 15" velgen nietmeerChristian schreef:nou ik heb de big brake set van k-tec(285mm) die remt al heel erg goed dus zal 300mm nog wel beter remmenjoeri_clio16V schreef:iemand ervaring met deze kits? klik

Ik ga ook 285mm nemen, want anders passen mn 15" velgen nietmeerChristian schreef:nou ik heb de big brake set van k-tec(285mm) die remt al heel erg goed dus zal 300mm nog wel beter remmenjoeri_clio16V schreef:iemand ervaring met deze kits? klik
is dat deze die jij hebt?Christian schreef:nou ik heb de big brake set van k-tec(285mm) die remt al heel erg goed dus zal 300mm nog wel beter remmen
zou ook liever voor deze willen gaan, maar die zijn me net iets te duurLotuzClioWilliams schreef:Alleen grotere schijven zal niet beter remmen. Wel als je de remklauwen ook verbetert. Staat wel beter, grotere remschijven.
Echt wel dat grotere schijven beter remmen, ook met standaard klauwen.LotuzClioWilliams schreef:Alleen grotere schijven zal niet beter remmen. Wel als je de remklauwen ook verbetert. Staat wel beter, grotere remschijven.
stuk beter dan dat doofmakende geluid van dat hokjoeri_clio16V schreef:hmm.. volgende keer maar n spy pic maken, dit was wel erg makkelijk he
heeft r gister ongeveer een uur ingezeten, daarna snel weer terug uitgehaald, veeel te stil
precies, dempertje is nergens voor nodig....brullen met dat ding!!joeri_clio16V schreef:t is net wat je gewend ben he