Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Moderator
- Contacteer:
Nieuw is ook niet allesPatrickG schreef:Hij bedoelt denk dat die oude troep alleen maar kapot gaat

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Dat vind ik ook..als je het zelf doet, en dingen die je niet kan laat doen, weet je zeker dat het goed gebeurt. Maar op zo'n moment heb je dus wel een klusplaats nodig om je auto te strippen en op te bouwen en alles wat er tussenin zit..Robert-Jan schreef:Ik zou als ik een GT zou kopen een project kopen, je kan wel een zogenaamd ''afgerond'' project kopen voor een hoop geld maar dat wil ook niet garanderen dat alles goed is kijk maar is naar sommige projecten.
Als je zelf ergens aan begint kan je het helemaal naar je eigen hand bepalen en zit je niet met de half afgemaakte troep van een ander.
misschien toch maar eens op zoek hier in de buurt

-
- Contacteer:
Moet bij jou in de buurt toch wel wat te vinden zijn Paul.
Een ouwe kas of een bouwvallige schuur
Een ouwe kas of een bouwvallige schuur
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ja idd..maar hoe vind je die mensen..boeren in de omgeving ken ik niet..
maar eens briefjes op gaan hangen bij de plaatselijke supermarkten ofzo misschien..
Hoe zijn anderen aan hun sleutelruimten gekomen eigenlijk? ben ik wel benieuwd naar
maar eens briefjes op gaan hangen bij de plaatselijke supermarkten ofzo misschien..
Hoe zijn anderen aan hun sleutelruimten gekomen eigenlijk? ben ik wel benieuwd naar
-
- Contacteer:
Gewoon bij die boeren aanbellen.
Vinden ze vast nog gezellig ook.
Ik heb tot eind deze maand een garage vlak bij mij in de buurt a 75 euro per maand.
Dit was dus echt gewoon een bodemprijs en wil ik nu wat nieuws dan moet ik een tijd op een lijst staan en betaal ik tegen de 100 per maand
Vinden ze vast nog gezellig ook.
Ik heb tot eind deze maand een garage vlak bij mij in de buurt a 75 euro per maand.
Dit was dus echt gewoon een bodemprijs en wil ik nu wat nieuws dan moet ik een tijd op een lijst staan en betaal ik tegen de 100 per maand
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
65 m2 voor 72 euro per maand
helaas maar 1 220 groep
helaas maar 1 220 groep
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Wordt echt tijd dat ik buiten de randstad ga wonen.Luco/Alpine-racer schreef:65 m2 voor 72 euro per maand
helaas maar 1 220 groep
Dat van mij was ongeveer 20m2
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wij zitten voor 160euro in de maand met stroom erbij. Weet niet hoe groot het is maar er kunnen 3 auto's ruimstaan en er ligt een hoop zooi
En dat midden in de randstad

En dat midden in de randstad

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik heb mijn GT zo'n 4 jaar dagelijks gereden, maar ik ben echt blij dat ik nu wat "degelijkers" tot mijn beschikking heb.GerryTT schreef:Heb het nooit geen straf gevondenChris schreef: Het kan iemand ook gewoon tegenvallen, wat ik me goed voor kan stellen als je er dagelijks mee moet rijden.

Leuke blog trouwens!

http://www.5gt.nl/node/1706
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
voorlopig hebben jullie alleen hier last van me

-
- Moderator
- Contacteer:
Voor mij geen probleem, we hebben zelf een brugPaul1916v schreef:Dat vind ik ook..als je het zelf doet, en dingen die je niet kan laat doen, weet je zeker dat het goed gebeurt. Maar op zo'n moment heb je dus wel een klusplaats nodig om je auto te strippen en op te bouwen en alles wat er tussenin zit..Robert-Jan schreef:Ik zou als ik een GT zou kopen een project kopen, je kan wel een zogenaamd ''afgerond'' project kopen voor een hoop geld maar dat wil ook niet garanderen dat alles goed is kijk maar is naar sommige projecten.
Als je zelf ergens aan begint kan je het helemaal naar je eigen hand bepalen en zit je niet met de half afgemaakte troep van een ander.
misschien toch maar eens op zoek hier in de buurt![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
allemaal dood hier 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Druk he met slopen ...........
We zullen weer vaak ik de schuur zijn
We zullen weer vaak ik de schuur zijn

We hebben met de zaak vanavond circuit Zandvoort afgehuurd..., vanavond gaat de hele Motorrad afdeling op het circuit knallen....
Jammer dat ik nog steeds geen motorrijbewijs hebt, anders had ik ff een demofietsie meegepakt....

Jammer dat ik nog steeds geen motorrijbewijs hebt, anders had ik ff een demofietsie meegepakt....

Zo jongens...., net even op het industriegebied hier een BMW 130i uit gelaten......., mn verkoopleider rijd in dat ding, en zegt: Slecht voor de gezondheid dit aparaat..., hij vraagt er dus echt om deze auto......knallen.....
Mwah moet zeggen (echt eerlijk waar) dat met mn Bleu Sport ik de 0 - 100 km/u sprint best wel aan durf...., alleen na de 100....
echt onvoorstelbaar hoe snel dit ding door zn versnellingen heen vliegt...
Geluid is echt uber..., maar de sensatie tot 100 viel me eigenlijk iets tegen...., maar ach, als je alles totaal bekijkt heb je echt een onopvallende Wolf in schaapskleren....Super dit ding
[img]http://bmw.breemanbmw.nl/img_huissel/fu ... RVPR_1.JPG[/img]
te koop in de huisselectie
(Ray, ja we zijn tevens motorrad dealer)
Mwah moet zeggen (echt eerlijk waar) dat met mn Bleu Sport ik de 0 - 100 km/u sprint best wel aan durf...., alleen na de 100....

echt onvoorstelbaar hoe snel dit ding door zn versnellingen heen vliegt...

Geluid is echt uber..., maar de sensatie tot 100 viel me eigenlijk iets tegen...., maar ach, als je alles totaal bekijkt heb je echt een onopvallende Wolf in schaapskleren....Super dit ding

[img]http://bmw.breemanbmw.nl/img_huissel/fu ... RVPR_1.JPG[/img]
te koop in de huisselectie

(Ray, ja we zijn tevens motorrad dealer)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee en zeker niet voor jou want jij moet klussen ... 

zaterdagavond/nacht gespot bij de mcdonalds bodegraven, bij parkeervak nr 4 als je moet wachten op je bestelling wat nog niet klaar is........een rtc sticker op een paaltje
vast iemand van dit topic geweest.....

R 5 Convertible Rulezz
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
uh, Haas volgens mij zit Roy ook ergens op zijn luie gat vakantie te vierenjochem de haas schreef:nee en zeker niet voor jou want jij moet klussen ...

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Veel plezier Ivo!
Lex, Roy zit in Kreta!
En wij zijn allemaal aan het zwoegen.....
@ CChris, er loopt daar tegenwoordig een anti stikker brigade.. Dus ben benieuwd hoe lang hij blijft zitten... Vroegah hing het bijna vol met RTC stikkers.

Lex, Roy zit in Kreta!

En wij zijn allemaal aan het zwoegen.....

@ CChris, er loopt daar tegenwoordig een anti stikker brigade.. Dus ben benieuwd hoe lang hij blijft zitten... Vroegah hing het bijna vol met RTC stikkers.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Mag ik dit topic nog even vervuilen met iets Japans?
Ik heb vrijdag m'n nieuwe speeltje opgehaald:
[img]http://img131.imageshack.us/img131/8567/dsc020756yg.jpg[/img]
Dit is echt zooo heerlijk! Ik krijg niet genoeg van die boxer-roffel...
Sorry, kan het niet laten

Ik heb vrijdag m'n nieuwe speeltje opgehaald:
[img]http://img131.imageshack.us/img131/8567/dsc020756yg.jpg[/img]
Dit is echt zooo heerlijk! Ik krijg niet genoeg van die boxer-roffel...
Sorry, kan het niet laten

-
Bedankt voor de reacties
Als ik nog eens ga verhuizen naar een huis met garage o.i.d. en ik weer wat centjes heb gespaard moet er nog een 5GTT bijkomen. 2x turbo, mjammm
Maar dat zal nog wel even gaan duren!
Eerst hier maar eens van gaan genieten!

Als ik nog eens ga verhuizen naar een huis met garage o.i.d. en ik weer wat centjes heb gespaard moet er nog een 5GTT bijkomen. 2x turbo, mjammm

Eerst hier maar eens van gaan genieten!