uit je contactslot? maar er hoeft ook niet veel stroom op te staan want die haal je gewoon van de accu, die remote is alleen dat je versterken 'ziet' dat ie aan moet... correct if I'm wrong
Jah dat dacht ik ook, maar schijnbaar toch 12v. Om te controleren heb ik ook een andere radio gemeten die gaf 13v. Ik heb nu kabeltje van de plus naar de remote maar elke keer dat losschroeven
ik bedoel juist dat je helemaal geen vermogen moet(kan) trekken uit een remote kabel, en ook niet uit de pluskabel die naar je radio gaat. Dat als antwoord op Bart V
ik ga mn vermogen niet uit een kabeltje halen . Ik heb alle bekabeling al liggen. Alleen mn remote uit de radio geeft te weinig volt wat ervoor zorgt mn versterket niet aanspringt dus ergens anders 12 v vandaag met het contact mee reageerd. (contact aan -> Versterker aan)
ik zou zeggen plaats een relais met 10A zekering tussen de remote ingang van je versterker en de voedingskabel en stuur dit relais aan met de remote kabel uit je radio.
Murray schreef:ik bedoel juist dat je helemaal geen vermogen moet(kan) trekken uit een remote kabel, en ook niet uit de pluskabel die naar je radio gaat. Dat als antwoord op Bart V
No offence, maar als je het nie snapt kan je beter gewoon niets zeggen
Er is geen sprake van vermogen, maar enkel van een signaalspanning. Dan praat je dus over milli amperes.
controleer die euro stekker eens. gaf bij mij ook nog al wat problemen radio viel steeds uit. de remote zit op een van die poortjes. de lipjes kunnen wel eens te ver naar buiten zijn gebogen en dan wil het ook niet.
gr henkie