ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zijn de aansluitingen van de brandstofleidingen op de tank bij een GTT gelijk aan die van een ander type 5? De retour vanaf mijn carburateur lijkt me dunner dan voor een type met elektrische brandstofpomp goed is. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Daar heb je gelijk in. Retourleiding en aansluiting op de vlotter daarvan zijn bij een GTT dikker. Moet je dus omzetten 

Nee, sorry. 

Even een vraag over een koelsysteem probleem....,
We hebben gisteravond proefgereden met een GT, maar er was een probleem met het koelsysteem....
Erg veel borrelende geluiden...?
Toen we probeerde te ontluchten met het nippeltje bij de thermostaat kwam er alleen maar stoom uit, en geen koelwater..?
En er blijkt helemaal geen koelwater door de waterpomp te stromen...?????
Het vaatje zat helemaal nokvol...., lekt verder nergen..., blok wordt onwijs heet...., wat kan dit zijn...?????
Is kijken of iemand zo iets weet hier, want wij stonden echt voor een raadsel.....
We hebben gisteravond proefgereden met een GT, maar er was een probleem met het koelsysteem....
Erg veel borrelende geluiden...?
Toen we probeerde te ontluchten met het nippeltje bij de thermostaat kwam er alleen maar stoom uit, en geen koelwater..?
En er blijkt helemaal geen koelwater door de waterpomp te stromen...?????
Het vaatje zat helemaal nokvol...., lekt verder nergen..., blok wordt onwijs heet...., wat kan dit zijn...?????
Is kijken of iemand zo iets weet hier, want wij stonden echt voor een raadsel.....
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
klinkt toch alsof er ergens een slang goed verstopt zit 

niet als de thermostaat dicht blijft toch?? je kan pas ontluchten als de thermostaat open is geweest toch?? maar evengoed zal de pomp altijd vloeistof moeten ronddraaien. Doet ie dat echt niet?
Mrtn = Maarten
De temp. meter is heel raar, die schiet werkelijk binne 5 min. na starten met koude motor naar het rooie gebied.., dus helemaal bovenin....
Maar ook dat rare borrelende geluid...? en als je de auto afzet, blijft het koelsysteem druk opbouwen...., het reservoir begint gewoon te sissen door de dop heen door de druk...???
Wij hebben toch best veel GT's gezien en gesluiteld, maar dit....., hopelijk een afknelling of verstopping van een slang ergens..., tussen reservoir en waterpomp
Maar ook dat rare borrelende geluid...? en als je de auto afzet, blijft het koelsysteem druk opbouwen...., het reservoir begint gewoon te sissen door de dop heen door de druk...???
Wij hebben toch best veel GT's gezien en gesluiteld, maar dit....., hopelijk een afknelling of verstopping van een slang ergens..., tussen reservoir en waterpomp
Zo ontluchten wij idd altijd de GT, maar ik blaas me een ongeluk, alleen maar stoom....????Mrtn schreef:en als je je mond op het vaatje zet en probeert door te blazen, hoor je dan vloeistof rondgaan of blaas je je longen op?
wat ook kan, het schoepenrad van de pomp zit geperst op stangetje, die weer in een lager zit, door het huis gaat en waar ook de poulie opzit.
Het komt wel eens voor dat het schoepenrad los zit op dat stangetje, die dan wel wel draait door de Vriem, maar het rad nagenoeg stilstaat.
Het komt wel eens voor dat het schoepenrad los zit op dat stangetje, die dan wel wel draait door de Vriem, maar het rad nagenoeg stilstaat.
Mrtn = Maarten
-
- Car: GTT
dat is een gte die was ooit bij een afsluitingsmeeting in de meernPaul1916v schreef:bekende?
http://www.stickerland.nl/albums/userpi ... 20b914.jpg
staat ook op de site van AD
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
ik ben sinds vanmiddag gtt loos !!
-
- Contacteer:
Gecondeleerd
Vraag,
Wat is nou het voordeel van een K-Tec Spaghettie spruitstuk voor de 5 GT Turbo....?
De meningen zijn er over verdeelt merk ik, levert dit nou voordeel op voor een turbo motor, of heeft dit alleen een goed effect op atmosferische motoren...?
En is het verstandig om dit met warmtewerend tape in te pakken, of juist niet i.v.m. scheuren door de hitte...?
Wie...?

Wat is nou het voordeel van een K-Tec Spaghettie spruitstuk voor de 5 GT Turbo....?
De meningen zijn er over verdeelt merk ik, levert dit nou voordeel op voor een turbo motor, of heeft dit alleen een goed effect op atmosferische motoren...?
En is het verstandig om dit met warmtewerend tape in te pakken, of juist niet i.v.m. scheuren door de hitte...?
Wie...?
die van JP en Roy zijn allebei al een keer gescheurd, en beiden met tape ingepakt. Ktec ding is slecht gelast.
tuurlijk heeft zo'n ding zin, alle kanalen zijn bij benadering even lang en genereren zo een goeie flow.
tuurlijk heeft zo'n ding zin, alle kanalen zijn bij benadering even lang en genereren zo een goeie flow.
`-Ray- schreef:die van JP en Roy zijn allebei al een keer gescheurd, en beiden met tape ingepakt.
Heb er ook een en ga hem niet inpakken. Die van Reichhard schijnen beter te zijn maar als ik het nog een keer moest kopen zou ik er een door Jeroen(Boneless) laten bakken. Is waarschijnlijk nog goedkoper ook

ik vermoed nog steeds heng-pts
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ach voor die prijs gaat de onze iig niet weg hoor
duur is relatief
duur is relatief
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
kabel van de koppeling is over achter de pedaal, is het veel werk deze te vervangen?
vraagje:
De bovenste slang naar de radiateur knijpt samen bij lopende motor,
en tijdens het gas geven.
Is hier ook sprake van lucht in het koelsysteem,
radiateur wordt warm dus zal de thermostaat ook open gaan lijkt mij.
Kachel komt gewoon op temperatuur en de fan springt ook netjes aan.
gr Marcel
De bovenste slang naar de radiateur knijpt samen bij lopende motor,
en tijdens het gas geven.
Is hier ook sprake van lucht in het koelsysteem,
radiateur wordt warm dus zal de thermostaat ook open gaan lijkt mij.
Kachel komt gewoon op temperatuur en de fan springt ook netjes aan.
gr Marcel
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77