Beetje laat maar toch van harte!!!Lex schreef:Chris, het is gelukt hoor. a.s. donderdag begin ik

Ja mag ook mee rijden hoor ..........ik weet alleen niet hoelang of kort ik blijf en een rondje utrecht zal er ook wel in zittenLex schreef:Het parkeert zo k#t![]()
Ga nu effe de rest in orde maken en dan zie we het wel met die slang
Valt wel mee hoor LexLex schreef:Ik hoorde vanmiddag dat het meer sloop dan loop is dat ding.
Wel lache dat jij dezelfde GT hebt gekocht als ivo.......Thijs_NL schreef:Valt wel mee hoor LexLex schreef:Ik hoorde vanmiddag dat het meer sloop dan loop is dat ding.
Zitten alleen al leuke onderdelen op
Kenteken is een Coupe... dus dat is ook wel weer wat leuks
Verder zal ik mijn gekoesterde motortje er maar eens in zetten deze zomer, was ik toch al van plan eigenlijk
Ja, het staat toch onder de foto van mijn autojochem de haas schreef:Wel lache dat jij dezelfde GT hebt gekocht als ivo.......Thijs_NL schreef:Valt wel mee hoor LexLex schreef:Ik hoorde vanmiddag dat het meer sloop dan loop is dat ding.
Zitten alleen al leuke onderdelen op
Kenteken is een Coupe... dus dat is ook wel weer wat leuks
Verder zal ik mijn gekoesterde motortje er maar eens in zetten deze zomer, was ik toch al van plan eigenlijk
Ja leuk he die onbesuisde wagensIvo8hoven schreef:Hebbie een foto van je 5 GTT dan....?
Ik heb er idd ook weer zo'n eindeloos project bij gekocht....., wel leuk hoor, heb er echt wel ff zin in om mee te vlammen, omdat ie daar ook voor gekocht is. Jammergenoeg moet er eerst nog wat gesleuteld worden.
Zal wel niet de gene zijn die wij kennen Marcel zijn nieuwe bijnaam is trouwens pluimpieMarcel B. schreef:Patrick de Geus?
riiiiiiight
Dat ding pluimt lekker zegMarcel B. schreef: arme jongen
hij durft geen gas meer te geven
Idd.Thijs_NL schreef:
Zijn wel meerdere hondjes die fikkie heten inderdaad.
Hahahaha vuile hoer die je bent!Marcel B. schreef:Blijkt, je zal maar gestraft worden met zo'n naam...
arme jongen
hij durft geen gas meer te geven