ACT: Clio RS
Mijn RS fase 3 moest nieuw zo'n 32.000 Euro opbrengen. Het was een demo van de importeur met zeer veel extra's, o.a. de kleur "jaune sirius", sportonderstel enz. Dat heb ik er niet voor betaald, ik kocht hem met 8000 km op de teller. Voor dat bedrag heb je ook bijna een WRX en dat is toch veel meer auto voor je geld (ik hoop niet, dat ik nu allerlei Renaultliefhebbers op het hart trap, ik ben er ten slotte zelf ook een!). Ik zal overigens mijn RS niet snel voor een andere inruilen, ik houd van het formaat en die van mij (eigenlijk van mijn vrouw) is toch in deze uitvoering heel uniek.
Oei die wil ik in mn 16v, zeker niet te betalen los? 

-
- Contacteer:
VIRTUEEL he?! 

Als je prijsinfo hebt dan hou ik me enorm aanbevolen, wat een mooie stoelenSander2 schreef:Dat laat ik wel aan jouw over....elmotheelk (Eric) schreef:Maar wel een virtuele pets op de billen antuurlijk.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Prachtige stoelen! 
Tijd dat die dingen op de sloop belanden

Tijd dat die dingen op de sloop belanden

Zullen vast en zeker onbetaalbaar zijn..iig voor mij 

Ik denk niet dat deze stoelen tot de standaard uitrusting behoren, maar dat dit een van de vele opties zal worden. Prijs?AnthonyR schreef:Recaro's in de standaard RS:
Kijk maar op:
http://clio.renault-sport.com/index_sit ... nl&ver=_v2
Overigens kun je nu op renault.nl de prijs van je ideale Clio III RS uitrekenen middels de configurator. Schrik niet, de prijs van de auto met alle zaken tot voorheen standaard waren, is ruim 32.000 euro. Dat is nog zonder bovengenoemde stoelen. De nieuwe RS is dus, in tegenstelling tot mijn eerdere bewering, 5000 euro duurder als de vorige versie.
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Ach weetje, 27000 of 29000, 32000 euro het is mij om het even.AnthonyR schreef:Ja sorry was een foutje![]()
U bent klaar met de configuratie van uw Renault
Clio 2.0 16V 200 Renault Sport
voor een totaalbedrag van 33.210,00 Incl. BTW
Ik bedoel, of ik betaal het lachend of ik betaal het niet en wacht wel op een gebruikte RS 200 Clio.
Ben sowieso niet van plan om ooit nog een nieuwe auto te kopen, teveel mensen om je heen op de weg en parkeerplaats die niet zuinig zijn op je auto.
btw, zat gisteren nog een oude aflevering te kijken van Top Gear, mijn kleurtje was onderwerp van de test met slechte kwaliteit banden of sport banden, scheelde 2 seconden per ronde.
Mooiste was de uitspraak van die vent: Comfort, niet belangrijk als je een OneSevenTwo Clio bestuurd......

Tja voor dat bedrag kijk ik toch wel even verder...ik geloof dat je een WRX vanaf die prijs kan kopen...en da's ook leuk speelgoed met genoeg potentie.#Ron# schreef:Ik denk niet dat deze stoelen tot de standaard uitrusting behoren, maar dat dit een van de vele opties zal worden. Prijs?AnthonyR schreef:Recaro's in de standaard RS:
Kijk maar op:
http://clio.renault-sport.com/index_sit ... nl&ver=_v2
Overigens kun je nu op renault.nl de prijs van je ideale Clio III RS uitrekenen middels de configurator. Schrik niet, de prijs van de auto met alle zaken tot voorheen standaard waren, is ruim 32.000 euro. Dat is nog zonder bovengenoemde stoelen. De nieuwe RS is dus, in tegenstelling tot mijn eerdere bewering, 5000 euro duurder als de vorige versie.
-
Eh, ik geloof dat ik het daar wel mee eens kan zijn...Sander2 schreef:Tja voor dat bedrag kijk ik toch wel even verder...ik geloof dat je een WRX vanaf die prijs kan kopen...en da's ook leuk speelgoed met genoeg potentie.#Ron# schreef:
...
Schrik niet, de prijs van de auto met alle zaken tot voorheen standaard waren, is ruim 32.000 euro.
...

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Een nieuwe 8 kan je ook al vinden onder de 40Maus schreef:Dat bedoel ik....
Megane RS is dan ineens ook niet zo ver weg meer. Maar ga in dat geval dan liever een deurtje verder shoppen. (Of ik spaar ff door voor de EVO 9)
Project: GTT Blue Sport
+ het bijkomende voordeel dat ik niet van auto hoef te wisselen als ik bezoek uit het buitenland krijg... wat nu dus het geval is...GijsClioRS schreef:Eh, ik geloof dat ik het daar wel mee eens kan zijn...Sander2 schreef:Tja voor dat bedrag kijk ik toch wel even verder...ik geloof dat je een WRX vanaf die prijs kan kopen...en da's ook leuk speelgoed met genoeg potentie.#Ron# schreef:
...
Schrik niet, de prijs van de auto met alle zaken tot voorheen standaard waren, is ruim 32.000 euro.
...![]()
![]()

Hoezo interieur niet mooi? Tis een rally-auto hoor.
Maar van een 7 t/m 9 ziet er best wel mooi uit hoor. In tegenstellen tot 't standaard 6 RS / RS2 interieur, maar ja, die wagens werden doorgaans gelijk klaargemaakt voor de rally.
Zelf heb ik geen probleem met de plaatsing van 't nummerbord.
Maar van een 7 t/m 9 ziet er best wel mooi uit hoor. In tegenstellen tot 't standaard 6 RS / RS2 interieur, maar ja, die wagens werden doorgaans gelijk klaargemaakt voor de rally.
Zelf heb ik geen probleem met de plaatsing van 't nummerbord.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
2.0 16V 200 Renault Sport 28.900,00
Uw voorkeuren
- VERSNELLINGSBAK : Handgeschakelde versnellingsbak
- BRANDSTOFTYPE : benzine
Uw kleuren Exterieur Noir Profond 495,00
Interieur stof 'Entresol' bekleding 0,00
Dashboard antraciet
Uw opties Pack Vision 795,00
elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif/kantel dak met zonneschermen voor en achter, 995,00
elektrisch verwarmbare voorstoelen: rugleuning en zitting 295,00
Rokerskit 0,00
extra getinte zijruiten achter en achterruit 195,00
Carminat radio/CD/navigatiesysteem 1.850,00
handsfree carkit voorbereiding: dualbandantenne, bedrading, microfoon en luidspreker 125,00
Totaalprijs 33.650,00
Vorige stap
De auto in detail Volgende stap
Een ander model selecteren
Een moment geduld a.u.b.
U gaat contact opnemen met een dealer: een vraag, een brochure, proefrit... Geef aan wat voor u van toepassing is.
en dan niet eens leren bekleding pffffffffffffffffffffff
Uw voorkeuren
- VERSNELLINGSBAK : Handgeschakelde versnellingsbak
- BRANDSTOFTYPE : benzine
Uw kleuren Exterieur Noir Profond 495,00
Interieur stof 'Entresol' bekleding 0,00
Dashboard antraciet
Uw opties Pack Vision 795,00
elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif/kantel dak met zonneschermen voor en achter, 995,00
elektrisch verwarmbare voorstoelen: rugleuning en zitting 295,00
Rokerskit 0,00
extra getinte zijruiten achter en achterruit 195,00
Carminat radio/CD/navigatiesysteem 1.850,00
handsfree carkit voorbereiding: dualbandantenne, bedrading, microfoon en luidspreker 125,00
Totaalprijs 33.650,00
Vorige stap
De auto in detail Volgende stap
Een ander model selecteren
Een moment geduld a.u.b.
U gaat contact opnemen met een dealer: een vraag, een brochure, proefrit... Geef aan wat voor u van toepassing is.
en dan niet eens leren bekleding pffffffffffffffffffffff
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
en een andere radio