ACT: Twingo I
-
Dat komt door de ijlere lucht in België !tut schreef:
wat mij wel opgevallen was bij de openingsmeeting: in nl raakte ik amper boven de 150kmh, en vanaf ik de grens met belgie over was zat ik vlot rond de 160-170 .......
Het is allemaal bergafwaarts daar 

dennisvr schreef:180 met een twingo?
Heb ik wat gemist?
Is de hel bevroren?
zijn varkens gaan vliegen?
Kom op tut, eerst al rood gloeiende remschijven en nu weer 180 met dat ding, of het is echt een maandagochtend ding of je zit ons in de maling te nemen

Het kan wel... 180 met een twingo...

Een roze (binnenkort?)

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Eens kijken wat tie in België dan gaat halenJacco Osté schreef:dennisvr schreef:180 met een twingo?
Heb ik wat gemist?
Is de hel bevroren?
Kom op tut, eerst al rood gloeiende remschijven en nu weer 180 met dat ding, of het is echt een maandagochtend ding of je zit ons in de maling te nemen
Het kan wel... 180 met een twingo...
Een roze (binnenkort?)

dennisvr schreef:180 met een twingo?
Heb ik wat gemist?
Is de hel bevroren?

@chris@R5: k zou u uitnodigen om eens hier in de buurt rond te rijden met mijn tutje.. we zien wel hoeveel drempels jij raakt...
hehe tsja, k weet nog een volvo en een peug 607 met tutRalf schreef:hey tut, ik was maandag in Belgïe, en daar zag ik nog een auto met TUT op het kentekenwas een Mercedes, heb een foto gemaakt maar daar zie je het niet op

Ik denk dat ie dan net de 300 aantiktWilma schreef:Eens kijken wat tie in België dan gaat halen

En die hebben geen tellerafwijking?SLOMP schreef:zekers dat dat kan 180 dat haalt die van mij ook wel en het zijn 173 echt km ff gemeten met andere autos

Jij hebt een 16-klapper toch? Die kan iets meer in de buurt komen

k denk dat het display maar tot 199 gaat.. dan kan je best een opel kadet gti digitaal dash inbouwen (met digitale toerenteller!)Jacco Osté schreef:Ik denk dat ie dan net de 300 aantiktWilma schreef:Eens kijken wat tie in België dan gaat halen![]()
![]()
Ik weet het zekertut schreef:k denk dat het display maar tot 199 gaat...

Er komt helemaal nix van een Slopel Kadettilac in mijn autodan kan je best een opel kadet gti digitaal dash inbouwen (met digitale toerenteller!)

Er komt uberhaupt niets van Slopel in de Tut 

bij mij wel, opel vivaro zij-knipperlichten
zo'n kadett digidash is trouwens niet zo heel mooi hoor (ook niet zo duur trouwens) ik vind dat maar niks...
een vectra2000 dash, die zijn wel duurder en moeilijker te vinden, maar ook gelijk stuk mooier!

zo'n kadett digidash is trouwens niet zo heel mooi hoor (ook niet zo duur trouwens) ik vind dat maar niks...
een vectra2000 dash, die zijn wel duurder en moeilijker te vinden, maar ook gelijk stuk mooier!

Het zal wel...tut schreef:dennisvr schreef:180 met een twingo?
Heb ik wat gemist?
Is de hel bevroren?
ik heb echt 180kmh (op de teller) gehaald, op de E314, Leuven-Lummen ter hoogte van oprit Halen. dat is redelijk bergaf wel... als ik nog eens in dir omgeving moet zijn zal k een fototoestel meenemen...
@chris@R5: k zou u uitnodigen om eens hier in de buurt rond te rijden met mijn tutje.. we zien wel hoeveel drempels jij raakt...

Ik heb ook 179 op de teller gehad met de twingo. Dat is te wijten aan een mega-afwijking door de 175-50-r13 die om de Schmids hangen.
Ik heb hiervoor een R5 GTE gehad en dat ging wel 180+. Dan weet je pas hoe dat echt voelt. En geloof me, 180 met zo'n Twingo is echt geen 180.
het begint ook een beetje een kansloos onderwerp te worden...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Paul "twingo turbo" ging door de 200 heen, als ik me de verhalen nog goed kan herinneren. Maar nog altijd wel met de standaard teller.Chris@R5 schreef:Durf je harder dan 199 met de Twingo danWilma schreef:Er komt uberhaupt niets van Slopel in de Tut?
Project: GTT Blue Sport
Idd, een standaard twingo zal nooit hard of snel gaan.Chris@R5 schreef: Het zal wel...![]()
Ik heb ook 179 op de teller gehad met de twingo. Dat is te wijten aan een mega-afwijking door de 175-50-r13 die om de Schmids hangen.
Ik heb hiervoor een R5 GTE gehad en dat ging wel 180+. Dan weet je pas hoe dat echt voelt. En geloof me, 180 met zo'n Twingo is echt geen 180.
het begint ook een beetje een kansloos onderwerp te worden...
Als je echt snel of hard had willen rijden had je beter een GTT kunnen kopen..!

Heeft iemand deze kit al eens MOOI op een twingo gezien? Ik vind het zo'n schoffel-kit. Altijd op Twingo's gemonteerd met veel te dikke wielen eronder.
Misschien wel mooi i.c.m. mijn kleine wieltjes en verlaging
Hij staat al heel lang op internet tekoop.
Bodykit op speurders
Misschien wel mooi i.c.m. mijn kleine wieltjes en verlaging

Bodykit op speurders
Onder die van Roeland zat ie wel erg mooi
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/roeland_twingo.jpg[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... C03405.JPG[/img]
Hij had alleen andere sideskirts, de orginele van Renault..!

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/roeland_twingo.jpg[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... C03405.JPG[/img]
Hij had alleen andere sideskirts, de orginele van Renault..!
Het is zeker niet mijn favoriet, die bodykitChris@R5 schreef:Heeft iemand deze kit al eens MOOI op een twingo gezien? Ik vind het zo'n schoffel-kit. Altijd op Twingo's gemonteerd met veel te dikke wielen eronder.
Misschien wel mooi i.c.m. mijn kleine wieltjes en verlaging![]()
![]()
Bodykit op speurders

De link is overigens van Richard? (twingobeast hier op het forum).
Die van mij ook niet, maar ik vond hem toch erg mooi onder die van Roeland staanJacco Osté schreef: Het is zeker niet mijn favoriet, die bodykit

Het is maar net hoe de rest van je auto eruit ziet
en ik (aangepaste) vectra interieurverlichtingJoosten schreef:bij mij wel, opel vivaro zij-knipperlichten![]()
Ligt aan de kleurRontwingo schreef:Die van mij ook niet, maar ik vond hem toch erg mooi onder die van Roeland staanJacco Osté schreef: Het is zeker niet mijn favoriet, die bodykit
Het is maar net hoe de rest van je auto eruit ziet

Verlaging, wieltjes... Het complete plaatje, die van Roeland zag er zekers lekker uit

ook niet veel km... 46000 km in 6 jaar. da's nog geen 8000/jaarRonnie Detmers schreef:http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=2025
Niet zo veel geld voor een 1.2 16V

Ik ben op zoek naar een snelheidsgever (elektronisch) van een Twingo. Hoe hoog is dit ding en hoe ziet het eruit? het past in elke JB bak neem ik aan.
Heeft iemand zo'n ding liggen óf een bestelnummer voor de dealert voor me?
Thanx!
Heeft iemand zo'n ding liggen óf een bestelnummer voor de dealert voor me?
Thanx!
ik had het ook al nagekeken op de site van K&N, deze is alleen voor de latere Twingo'sJacco Osté schreef:Dit past nooit op een oud type twingo
En dan bedoel ik zo'n type als ondergetekende