Hoe monteer ik een openlucht filter op een renault 19 S 1.8

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Mavvie

Ik ben niet zo ervaren met het knutselen in mn auto maar heb geen 2 linkse handen ;).

Ik heb een Pipercross openluchtfilter 70mm maar hoe kan ik deze het beste monteren? Aan mn normale filter zie ik 2 slangen zitten. 1 gaat naar mn voorkant en ander gaat naar onderkant.. Moet ik heel dit filter er afhalen?

Wie kan mij vertelen wat de beste manier is?
Laatst gewijzigd door Mavvie op ma 12 jun 2006 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Bad Mastard

gewoon die ouwe er af halen ja,
ik heb ook een 19 1.8 en zo heb ik het gemonteerd:

[img]http://i27.photobucket.com/albums/c170/ ... TO0049.jpg[/img]

ook heb ik een gat naast m'n mistlicht gemaakt met een gaasje ervoor, waarvandaan een slang naar de luchtfilter loopt voor extra koele lucht...
Mavvie

Bad Mastard schreef:gewoon die ouwe er af halen ja,
ik heb ook een 19 1.8 en zo heb ik het gemonteerd:

[img]http://i27.photobucket.com/albums/c170/ ... TO0049.jpg[/img]

ook heb ik een gat naast m'n mistlicht gemaakt met een gaasje ervoor, waarvandaan een slang naar de luchtfilter loopt voor extra koele lucht...
Hoe heb jij die slang bevestigd op je injector?? En zo te zien heb je je "zomer/winter" klep er van tussen gehaald.. geeft dat geen problemen in de winter? met -5 :P
Bad Mastard

zit met een slangklem bevestigd, zomer/winter klep? wat is dat :p zit zeker in het originele luchtfilterhuis?
Mavvie

Bad Mastard schreef:zit met een slangklem bevestigd, zomer/winter klep? wat is dat :p zit zeker in het originele luchtfilterhuis?
Haha idd, die zit voor het orginele luchtfilter huis, hoe heb je het gedaan met die uitsparing bij die injector? waar die 2 kabeltjes uit komen?
Plaats reactie