Arno17 schreef:Maar mijn god, wat zou dat me worst wezen....![]()
![]()

Arno17 schreef:Maar mijn god, wat zou dat me worst wezen....![]()
![]()
Dat deze niet zo goed werkt als bij een F1 zal wel waar zijn, maar luchtstroom die goed onder de auto doorstroomt heeft wel degelijk enig nut.lesmoutas schreef:Ik had laatst met een kennis een discussie over het nut van een diffuser bij een productie wagen. Volgens hem werkt zo'n diffuser alleen maar bij aanwezigheid van een vlakke bodemplaat, zonder allerlei storende wervelingen veroorzakende holtes. Behalve zeer dure sportwagens heeft geen enkele "middenklasser" een vlakke bodemplaat. En volgens hem zou zo'n stuk plastic bij wagens zoals b.v. de Volvo, type? en bij b.v. de Sub. STi er alleen als versiering opzitten. Is dat zo? Heeft de Clio een vlakke bodemplaat? En heeft de diifuser bij de Clio eigenlijk wel een downforce funktie, of zit hij er eveneens voor de show op?
Ben je 2 weken te laat voor LexLex schreef:Dan zal ik hem ook wel krijgen
altijd leuk om te hebben zeker als ik ooit eens in de toekomst genoeg centen heb voor de nieuwe RSRobert-Jan schreef:Ik heb die map ook hier ligen P@t
ik hoop van wel anders word het lastig kiezen in de toekomstRobert-Jan schreef:Eerst maar is zien of die dingen een beetje verkocht worden
Dat gaat bij deze prijsstelling behoorlijk tegenvallen, denk ik. Ook de concurentie wordt steeds groter...Robert-Jan schreef:Eerst maar is zien of die dingen een beetje verkocht worden
Zoveel duurder dan je 182 pk Clio RS is hij toch niet?#Ron# schreef:Dat gaat bij deze prijsstelling behoorlijk tegenvallen, denk ik. Ook de concurentie wordt steeds groter...Robert-Jan schreef:Eerst maar is zien of die dingen een beetje verkocht worden
Wanneer komen er nou wat rij-testjes in de autobladen?
Een 2.0 zonder turbo of compressor en dan bijna 200 pk eruit persen vind ik wel knap, dat hij dan niet de snelste is kan me niet zoveel bommen.AnthonyR schreef:Qua topsnelheid misschien niet maar Acceleratie toch onder de 7 seconden
Dat is de fabrieksopgave, ik heb een beetje het gevoel dat hij dat echt niet gaat redden....maar we zullen zien.AnthonyR schreef:Qua topsnelheid misschien niet maar Acceleratie toch onder de 7 seconden
Daar ben ik ook een beetje bang voor.Sander2 schreef:Dat is de fabrieksopgave, ik heb een beetje het gevoel dat hij dat echt niet gaat redden....maar we zullen zien.
Gefeliciteerd dan maar. Een Renault liefhebber minder. Je doet nogal geheimzinnig over dat andere speeltje...GijsClioRS schreef:M'n RS is verkocht!Maar er gaat een ander leuk speeltje komen. Het is echter geen Reno
maar iets anders leuks
En Renault liefhebber blijf ik zeker te weten!#Ron# schreef:Gefeliciteerd dan maar. Een Renault liefhebber minder. Je doet nogal geheimzinnig over dat andere speeltje...GijsClioRS schreef:M'n RS is verkocht!Maar er gaat een ander leuk speeltje komen. Het is echter geen Reno
maar iets anders leuks
Dank je.Foeke schreef:Mooie nieuwe bak Gijs, lijkt mij ook nog wel eens wat. Of voor mij met de tijd een dieseljte en 5gtt erbij