Gielske schreef:Nee joh... Zie de foto's in zijn wie is wie... Er past nooit van zijn lang zal ze leven een LPG tank in

dan kan je beter treinen

dat scheeld ook weer een uur in tijd.Wilma schreef:Gielske, dat is wel met de trein dan naar Engeland en niet met de boot hè
reservewielbak? als t moet zou t passen hoordennisvr schreef:Gielske schreef:Nee joh... Zie de foto's in zijn wie is wie... Er past nooit van zijn lang zal ze leven een LPG tank in
dan kan je beter treinen
Ligt de versterker al half in verzonkenPaul1916v schreef:reservewielbak? als t moet zou t passen hoordennisvr schreef:Gielske schreef:Nee joh... Zie de foto's in zijn wie is wie... Er past nooit van zijn lang zal ze leven een LPG tank in
dan kan je beter treinen
ja klopt maar weg fun gehalte (onderweg) en ik denk niet dat je van hoek van holland tot calais 210 verspijkerd ?Wilma schreef:Die tijd wel...
Maar de reistijd naar Hoek van Holland of naar Calais is wel een beetje verschillend
je hoeft dan alleen maar ff een pm te sturen en we komen alles wel halen tegen en kleine vergoeding .-jo- schreef:mijn zin is nog ver te zoeken... (je weet wel waarom) Als ik straks die bak er niet opkrijg gooi ik alles op het schroot. Ben er een beetje veel genoeg van aant krijgen
Je kan ook gaan helpen met het opbouwen.oldskool schreef:je hoeft dan alleen maar ff een pm te sturen en we komen alles wel halen tegen en kleine vergoeding .-jo- schreef:mijn zin is nog ver te zoeken... (je weet wel waarom) Als ik straks die bak er niet opkrijg gooi ik alles op het schroot. Ben er een beetje veel genoeg van aant krijgen
je kan er maar beter vlug vanaf zijn
je hebt zelf ook nog 2 5 alpine turbo's staan dus wie moet er iets over zeggen .antoine schreef:Je kan ook gaan helpen met het opbouwen.oldskool schreef:je hoeft dan alleen maar ff een pm te sturen en we komen alles wel halen tegen en kleine vergoeding .-jo- schreef:mijn zin is nog ver te zoeken... (je weet wel waarom) Als ik straks die bak er niet opkrijg gooi ik alles op het schroot. Ben er een beetje veel genoeg van aant krijgen
je kan er maar beter vlug vanaf zijn![]()
Jacco Osté schreef: *Spijt*![]()
-jo- schreef:Dennis, het zal niet tot volgend jaar zijn. Remember de Verhulst BBQ ? Dit jaar komt er wel weer zoiets
Die blauwe Mégane was van Ferdi en Gielske! Die kwamen we in het hotel al tegen!-jo- schreef:neen, niet echt. Dennis en Wilma, iemand met een blauwe megane coupe en nog enkele die we 'gehoord' hebben met het overlopen van de meeting. Fransen hebben we ook amper gezien of gehoord. België was wel goed vertegenwoordigd (40 tal)