navigatie

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
renaultje
Contacteer:

Is voor het renault navigatie systeem kröatie te krijgen?

Mvg remco
GeniustheGzA

renaultje schreef:Is voor het renault navigatie systeem kröatie te krijgen?

Mvg remco
Limewire? Kazaa?
Tom
Moderator
Car: MB

Renault zal die software echt niet zelf schrijven dus kijk eens wat voor aanbieder ze gebruiken voor de wegenatlas en zoek dan eens verder.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Carminat kun je wel opzoeken op verschillende sites of bel even met de dealer. Die zullen ze wel kunnen leveren.
LuukG

Renaultje,

Er is voor Croatie geen kaart leverbaar alleen een papieren.
Heb vorig jaar al alles afgezocht op het internet maar niks.

Ben toen tot aan Village met de navi gereden en daarna met de wegbewijzering door slovenie naar Plitvice gereden zonder 1 plobleem en van daar langs de kust naar Dubrovnick en met de boot naar Pula.
En van Pula naar in 1 ruk naar huis

Groet Luuk
GeryKa

Het is ook nog afhankelijk welk navigatie je in de auto hebt zitten. Je hebt "pijltjes" systemen (radio-achtig-model), en je hebt die met het grote kleurenscherm boven op het dashboard.

Van die laatste heb ik een jaartje geleden ong. een partij cd's op gedaan; Benelux, Duitsland, Scandinavie, UK, Frankrijk, Spanje, Italie en de cd "Central Europ.".
8 cd's dus. Inmiddels is dit in feite een oud systeem, want tegenwoordig kun dat allemaal met 1 dvd-tje af.
Hoe ver de cd van Central Eur. reikt weet ik zo niet, want die heb ik eigenlijk nog nooit echt gebruikt.
Volgens de leverancier van de cd's is er geen leverbaar; http://www.navteq.com/ProductFinder?act ... &Year=2001
Plaats reactie