is geen doen met dit weerJacco Osté schreef:Was je um wel ff voor de nieuwe fotoshoot?![]()

is geen doen met dit weerJacco Osté schreef:Was je um wel ff voor de nieuwe fotoshoot?![]()
Het is een clio 16v, met origineel leren bekleding (dus geen baccara stoelen, maar williams/19 16v stoelen).turboman schreef:Bedankt.Clio Baccara 16v schreef:Verlagen zal hem goed doen![]()
Gr, Frits.
Vertel eens wat meer over je clio16V Baccara? Heb je de Clio Baccara interieur erin gezet (excl dashboard?)
gr. T'man
De motor is onveranderd, de auto heeft de standaard 110 pk en 150 nm/2750 tpm. Dit laat ik zoals het is.Menno schreef:Getuned? Leuk!
Wat heb je er aan gedaan? Wat zou er nu ongeveer uit moeten komen?
Grappig slideshow progje trouwens.
quanta costa?~thijs~ schreef:menno heeft mooie tjippies voor de Rsi voor niet veel geld
ja, hahaha... ik had mij namelijk ook voorgenomen de auto niet ''aan te pakken'', daar deze al zo compleet is, maar na 2 jaren verder en 2 lekke banden en een velg die er niet meer fris uitzag heb ik besloten voor toch niet veel geld een hele nieuwe bandenset+velgen erop te laten zetten (inmiddels al weer een jaar geleden). De auto wordt er, zoals verwacht, echt dikker door. Tsja, en dan is de uitlaat lek en moet er weer iets nieuws op..... naar AVA gegaan waar het uitlaatsierstuk na 3 weken al aan het roestn was, terug gegaan en wilden ze er eenzelfde op doen..... niet met mij.... hebben ze er een leuk uitlaatsierstuk opgezet op een andere uitlaat, vandaar die aanpassing. Het enig wat ik nog zoek zijn twee lederen hoofdsteunen voor achterin (thans twee zonder leder)... zo ben je een beetje aan het klotenAbel schreef:Ehh, het topic is morgen 4 jaar oud.. Dus ja je zal je auto al nu net 4 jaar hebben.. Gefeliciteerd24 May 2002 18:04
valt mee...~thijs~ schreef:Ik meen 130,-
hoe vind ik 'm op de site?~thijs~ schreef:Menno doet het hobby matig dus ik denk geen garantie, maar daar kan je het beste menno effe voor pm-men
Verschil merk je zeker met die chip erin
Goed zoekenturboman schreef:hoe vind ik 'm op de site?~thijs~ schreef:Menno doet het hobby matig dus ik denk geen garantie, maar daar kan je het beste menno effe voor pm-men
Verschil merk je zeker met die chip erin
Ja prima hoor.. Ik rijd nog steeds in mijn zwarte GT en is op andere 13" velgen en sinds vorige week een devil demper helemaal standaardturboman schreef:Hoest met jou?
wellicht naar Duitsland verhuizen, net over de grens... tsja, kweet niet of die er nog is, zou ik GRAAG willen weten.... stond vorige jaar ergens geparkeerd in de Wijert-Noord in Grunn.. volgens de rdw is deze niet meer op de weg (of geschorst?).... snik....Abel schreef:Ja prima hoor.. Ik rijd nog steeds in mijn zwarte GT en is op andere 13" velgen en sinds vorige week een devil demper helemaal standaardturboman schreef:Hoest met jou?
Tja als ik geld zou hebben kocht ik een leuke rs ofzo, en die ook standaard laten.. Maar Onderhoud zal nooit meer zo goedkoop zijn als met een r5 frees ik..
Die schijfjes en remblokken had je zelf wel kunnen doen toch?? scheeld ook weer 50%
Ga je groningen verlaten?? en bestaat je oude gt-s nog altijd?? (http://www.rdw.nl)
(vraag al beantwoord)~thijs~ schreef:menno heeft mooie tjippies voor de Rsi voor niet veel geld
wellicht, kep net dik 700 euri uitgegeven (apk+nw remmen e.d.), dus ff wachten~thijs~ schreef:En komt er een tjippie in?
ow, dus als je pech hebt rijdt de auto weg terwijl je aan het instappen bent?!~thijs~ schreef:Jep, hij heeft er meer zin in zeg maar