Ingebouwde radio - subwoofer?

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
Fush

Hoi allemaal,

Ik heb ook een vraag over een subwoofer aansluiten in een Twingo, maar dan iets specifieker:

Ik krijg binnenkort een Twingo uit 2000 met een zogenaamde 'ingebouwde radio'. Nu lijkt mij dat deze er toch wel uit te halen is, maar is het dan ook mogelijk er een subwoofer op aan te sluiten? Het gaat om de Blaupunkt radio :-).

Voordat ik de hele auto uit elkaar haal, leek het me misschien makkelijk om even hier te vragen of iemand er al ervaring mee heeft ;-).
SQWilliams

Is altijd mogelijk door een High-Low converter van o.a Caliber, prijs is ongeveer 25,- euro.

Word gewoon aan je luidsprekerkabel verbonden en maakt er dan tulpjes van.

Wat je ook kunt doen is een versterker met een high level input aanschaffen, dan gaan de speakerkabels doormiddel van een stekker rechtstreeks de versterker in.
Fush

SQWilliams schreef:Is altijd mogelijk door een High-Low converter van o.a Caliber, prijs is ongeveer 25,- euro.

Word gewoon aan je luidsprekerkabel verbonden en maakt er dan tulpjes van.

Wat je ook kunt doen is een versterker met een high level input aanschaffen, dan gaan de speakerkabels doormiddel van een stekker rechtstreeks de versterker in.
Hoe doe je deze dan aansluiten, draden van je boxen doorknippen of iets?

Ik heb dan op me subwoofer dan die rode en witte stekker en natuurlijk de remote, waar moet die dan op aangesloten worden
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Fush schreef:Haajz, ik heb een caliber subwoofer met ingebouwde versterker. Mijn autoradio een renault blaupunkt heeft geen rode en witte stekker.

Daarom heb ik nu een high low converter van caliber de LT3F gekocht.

Nu weet ik alleen niet of ik deze zou kunnen linken aan me voorste boxen. daar een aftakking van pakken.
tut schreef:ja
Plaats reactie