Wromnie?Jacco Osté schreef:
Je gaat toch geen rally rijden met een twingo
André ter Velde schreef:Wromnie?Jacco Osté schreef:
Je gaat toch geen rally rijden met een twingo
Je beantwoord je eigen vraag alAndré ter Velde schreef:Bytheway,
Als je gaat racen of crossen met je Twingo, reken dan op kosten achteraf!
Na Zandvoort maakte mijn Twingootje geluidjes die ik niet eerder gehoord heb. Ook trilde het stuur nogal, en helemaal als ik hard remde. Dan moest ik mijn stuur echt met 2 handen vasthouden. Vorige week toch maar even naar de garage geweest. Resultaat?
Nieuw wiellager linksvoor.
2 nieuwe remschijven.
2 setjes remblokken.
2 voorwielen opnieuw balanceren.
Totaalkosten: 232,91 inclusief montage etc.
Totaaltijd: 1 uur
En dat alles bij mijn stamgarage: De Rie in Giessenburg.
Wie weet?André ter Velde schreef:Als we samen een bodykitje bestellen, zullen we dan korting krijgen?
Niet zo zere neus gek! Of kan je niet meer lachen na die keelonsteking?André ter Velde schreef:?? Beetje kosten horen er bij. Dat is geen reden om niet te gaan racen of crossen!
Daar mag best wat meer in die kleine platte bandjes, 2.5 is geen overbodige luxe denk ikWilma schreef:2.2 bar doe ik altijd
horen zeggen. en gezien de soort van mensen die het me zeiden (mensen die weinig om auto's geven en 1 raceliefhebber), was genoeg om me te overtuigen dat men niet overdreef ...Jacco Osté schreef:Ik vind het nog steeds knap dat je dat gezien hebttut schreef:doe ik vrijwel dagelijks... maar dan meestal op verharde wegen. hoe denk je dat ik mn schijven roodgloeiend krijg.......
Volgens mij alleen gezichtsbedrogWilma schreef:Vind het raar dat ze bij een enkele bodykit daar onderscheid in maken.
Bijv. deze:
Umbaukit Twingo 98 "Tyranno"
-KNIP-
Umbaukit Twingo Ph.I Tyranno
-KNIP-
Het lijkt wel of die van de fase 2 veel breder is