raamstickers kan je via de knop merchandise hier bovenaan de site bestellen..tijdens meetings zijn deze (bijna) niet aanwezig omdat stickerland deze stickers tegenwoordig verzorgt
Paul1916v schreef:Waar zit jij met je gedachtes Marieke?
Mensen, heb er zin in! als t goed is zijn mn velgen op tijd klaar, nu kijken of ik ook nog wat andere projectjes op tijd afgerond krijg..zou mooi zijn
Uhhh kweenie??
Heb er ook echt super veel zin in Lekker plakken in de tent, beetje hangen, beetje zitten, beetje feesten, beetje biertje drinken
En wie weet verkeert mijn autootje tegen die tijd ook weer in goede gezondheid
Dankje anthony jammer dat ik niet het hele weekend kan anders zou ik oo kbest wel op het evenement willen staan me me auto
ook al is hij niet getuned (gaat ook niet gebeuren waarschijnlijk)
dbeukie schreef:Dankje anthony jammer dat ik niet het hele weekend kan anders zou ik oo kbest wel op het evenement willen staan me me auto
Zijn er zo weinig van dat je hem zo gewoon moet houden
dbeukie schreef:Dankje anthony jammer dat ik niet het hele weekend kan anders zou ik oo kbest wel op het evenement willen staan me me auto
die van mij is ook niet getuned maar ik ga er staan voor de gezelligheid en het feesten natuurlijk.
Je kan ook 1 dag met je auto op de stand staan hoor, hoeft niet het hele weekend ofzo!
Er zijn toch ook nieuwe van de RTC, met wijzer enzo erop (of loop ik dan op de zaken vooruit? ). Staan niet hier op de site, maar bel, als je interesse hebt, Riel even.....
Rianne RT schreef:Er zijn toch ook nieuwe van de RTC, met wijzer enzo erop (of loop ik dan op de zaken vooruit? ). Staan niet hier op de site, maar bel, als je interesse hebt, Riel even.....