ACT : Formule 1 Deel I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja maar gaat om het publiek he
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
... en om mijn Express, wat moet ik daar dan nog mee?Luco/Alpine-racer schreef:ja maar gaat om het publiek he

inkoppertje
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
niksan express klinkt welDuupke schreef:... en om mijn Express, wat moet ik daar dan nog mee?Luco/Alpine-racer schreef:ja maar gaat om het publiek he![]()
inkoppertje

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Hij moet zich er weer mee bemoeien
edit: ik bedoel dat pubertje
Trouwens de uitslagen van Paul Ricard al gezien. Al 2 dagen de snelste, vandaag met Heikki zelfs op P2
Ik hoop dat Heikki volgend jaar toch een zitje krijgt, ik vind dat ie beter trapt dan Fisichella!
edit: ik bedoel dat pubertje

Trouwens de uitslagen van Paul Ricard al gezien. Al 2 dagen de snelste, vandaag met Heikki zelfs op P2

Ik hoop dat Heikki volgend jaar toch een zitje krijgt, ik vind dat ie beter trapt dan Fisichella!

Laatst gewijzigd door Duupke (Ronald) op wo 17 mei 2006 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Die hebben de 'Kubikstar' al, wat een naam voor een KangooLuco/Alpine-racer schreef:niksan express klinkt welDuupke schreef:... en om mijn Express, wat moet ik daar dan nog mee?Luco/Alpine-racer schreef:ja maar gaat om het publiek he![]()
inkoppertje![]()

-
Toyota was ook een onbekende in de F1. Vergeet niet dat Nissan wereldwijd toch een bekender merk is dan Renault. Het verbaast me niks dat ze overwegen om de naam Renault in de F1 in te ruilen voor Nissan.Duupke schreef:in de F1 toch wel.Luco/Alpine-racer schreef:nissan onbekend??
Dat wordt dan een Nissan PerOngelukLuco/Alpine-racer schreef:niksan express klinkt welDuupke schreef:... en om mijn Express, wat moet ik daar dan nog mee?Luco/Alpine-racer schreef:ja maar gaat om het publiek he![]()
inkoppertje![]()

Jammer als Renault verdwijnt uit de F1

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
En weer een nieuwe...
wallpaper Spanje
Dit is ook mooi:
Video roadshow Sevilla
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Op Renault F1.com staat ook nog een MP3 van het Spaanse volkslied gespeeld op de V10. Helaas krijg ik 'm niet gedownload.
wallpaper Spanje
Dit is ook mooi:
Video roadshow Sevilla

Op Renault F1.com staat ook nog een MP3 van het Spaanse volkslied gespeeld op de V10. Helaas krijg ik 'm niet gedownload.

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Naast Johan Cruijff ook het Renault F1 Team in de prijzen.
Sport Oscars
Alonso eindigt helaas achter Federer.

Sport Oscars
Alonso eindigt helaas achter Federer.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wel terecht vind ik..
Briatore had t in een interview er trouwens over dat er maar 4 coureurs zijn die races kunnen winnen met een renault.. Alonso, Fisi, Raikkonen en Schumacher..dus lijkt me duidelijk wie er naar renault gaat (fisi zegt ie alleen maar om zn zelfvertrouwen niet om zeep te helpen)
Briatore had t in een interview er trouwens over dat er maar 4 coureurs zijn die races kunnen winnen met een renault.. Alonso, Fisi, Raikkonen en Schumacher..dus lijkt me duidelijk wie er naar renault gaat (fisi zegt ie alleen maar om zn zelfvertrouwen niet om zeep te helpen)
-
- Contacteer:
Ik denk dat ie Kovolainen niet moet vergeten, die rijdt in verschillende tests Fisichella finaal om de oren.
Vorige week op Paul Ricard zelfs 0.3 sneller dan Alonso
Paul Ricard

Vorige week op Paul Ricard zelfs 0.3 sneller dan Alonso

Paul Ricard
-
- Contacteer:
ja maar die heeft nog niet genoeg ervaring om kampioen te worden volgens mij..of hij moet straks echt een flinke slag beter zijn, maar dat zie ik nog niet meteen gebeuren..
maar raikkonen/kovelainen in een team volgend jaar:
maar raikkonen/kovelainen in een team volgend jaar:

-
- Contacteer:
Waarom is iedereen nou zo geil van Raikkonen, heeft dit jaar toch ook nog niks laten zien?
-
- Über-Spammer
had toch liever kimi en fernando in 1 team gezien, dan wil ik wel eens zien wie van die 2 nou echt de beste is 

-
- Contacteer:
wie moeten ze anders als vervanging van alonso neerzetten? en ja, ik denk dat als je raikkonen een goede betrouwbare auto geeft, dat ie erg snel is!Duupke schreef:Waarom is iedereen nou zo geil van Raikkonen, heeft dit jaar toch ook nog niks laten zien?
-
- Über-Spammer
vergeten de deelnemers aan de f1-manager niet het team aan te passen, moet natuurlijk wel spannend blijven 

-
- Contacteer:
Waarom geen Button, Webber of Heidfeld?
Rustige jongens, doen het toch ook goed op dit moment.
Als Flavio heel stoer is laat ie Kovolainen dit seizoen nog instappen voor Fisichella. Fisichella is voor mij door de mand gevallen hoor.
btw. Raikkonen rijdt nu toch met een betrouwbare auto?
Rustige jongens, doen het toch ook goed op dit moment.
Als Flavio heel stoer is laat ie Kovolainen dit seizoen nog instappen voor Fisichella. Fisichella is voor mij door de mand gevallen hoor.
btw. Raikkonen rijdt nu toch met een betrouwbare auto?

-
- Über-Spammer
nee joh, denk dat briatore Youietsiie Ide een kans gaat geven
-
- Contacteer:
wie? joejetsoe?

-
- Contacteer:
Gabri,
Wil jij alsjeblieft dit topic niet vervuilen?

Wil jij alsjeblieft dit topic niet vervuilen?

Raikkonen laat tenminste wél wat zien op de baan... Alonso is veel te behoudend bezig.Duupke schreef:Waarom is iedereen nou zo geil van Raikkonen, heeft dit jaar toch ook nog niks laten zien?

-
- Contacteer:
ik vind button, webber en heidfeld niet te vergelijken met raikkonen, nouja button dan misschien wat, maar die is echt te lief voor de formule1
@Merijn: dat zal idd aan het puntensysteem liggen..met een actie die 2 puntjes meer willen verdienen weegt niet op tegen het risico..dan blijven ze er liever achter..maak t gewoon weer 4 punten verschil, dan krijg je misschien nog wat spanning vooraan..
@Merijn: dat zal idd aan het puntensysteem liggen..met een actie die 2 puntjes meer willen verdienen weegt niet op tegen het risico..dan blijven ze er liever achter..maak t gewoon weer 4 punten verschil, dan krijg je misschien nog wat spanning vooraan..
-
Ik vindt Raikkonen tot nu toe nou niet echt top rijden in tegenstelling tot voorgaande jaren. Ik vermoed dat hij al getekend heeft bij een ander team en dat hij daarom dit seizoen niet presteert.
-
- Contacteer:
Wat dan?Merijn schreef: Raikkonen laat tenminste wél wat zien op de baan...
Dit seizoen toch nog helemaal niks zeker!
-
- Contacteer:
klopt, en ik verdenk Ron Dennis er best van dat ie Raikkonen niet met het beste materiaal laat rijden als ie al weet dat Raikkonen volgend seizoen weg gaat..
Daarmee zal hij zichzelf alleen maar in de vingers snijden... Zelfde reden zou Briatore hebben om Alonso niet het beste materiaal te geven, maar zou hij daarmee een wereldtitel willen opofferen? No way... Financieel gezien is dat het stomste wat je kunt doen. Ook Ron Dennis zal dat niet doen, lijkt me. De marktwaarde van Raikkonen zal ook erg zakken en dat is funest voor een 'privé-team' als McLaren.
Kijk ook even naar de prestaties van Montoya en dan denk ik dat we wel kunnen stellen dat ze nu het beste uit de auto halen wat erin zit.
Jammer... Ik had zo'n goede hoop!
Kijk ook even naar de prestaties van Montoya en dan denk ik dat we wel kunnen stellen dat ze nu het beste uit de auto halen wat erin zit.

Jammer... Ik had zo'n goede hoop!
-
- Contacteer:
dan ben ik wel erg benieuwd wat ze volgend jaar met Alonso gaan doen..denk dat die toch een verkeerde beslissing heeft genomen..want om nou te zeggen dat McLaren de afgelopen jaren competatief is geweest..En ik zie Alonso nog niet in staat om net als Schumacher bij ferrari een heel team om zich heen te bouwen..
-
- Contacteer:
ja dat is wel zo..hij zit nu al 5 jaar bij renault, las ik ergens..en t salaris zal natuurlijk ook niet slecht zijn..