Iemand, meen Jacco, heeft hier een keer een link van een site geplaats, waar je (witte) zijknipperlichten (goedkoop) kon kopen.... Welke site was dat? Kan hem met de search niet vinden...
Rianne RT schreef:Iemand, meen Jacco, heeft hier een keer een link van een site geplaats, waar je (witte) zijknipperlichten (goedkoop) kon kopen.... Welke site was dat? Kan hem met de search niet vinden...
Rianne RT schreef:Iemand, meen Jacco, heeft hier een keer een link van een site geplaats, waar je (witte) zijknipperlichten (goedkoop) kon kopen.... Welke site was dat? Kan hem met de search niet vinden...
Hoe kan je die zijknipperlichten het beste vastzetten zodat er geen condens in komt?
Meestal zijn de verzendkosten (zoals Paul al vermeld) bij dit soort zaken hoger als het bedrag van de knippers. Je kan ze beter bij de Brezan ofzo bestellen of bij Amaxx scoren
Hoe kan je die zijknipperlichten het beste vastzetten zodat er geen condens in komt?
Uhm hoezo vast zetten? Die verwissel je gewoon met de units die je nu hebt.
De verzendkosten zijn inderdaad hoog. (12,50)
Maar bestel knippers voor en opzij en het kan redelijk uit. Op Amax vind je nooit iets voor een Twingo en bij brezan kostte het iets van 25-30 euro. Of meer...
Bij winparts iets van 3 euro per glaasje en dan kan het alleen al uit.
Ja, zag idd dat de verzendkosten bij hartsant en winparts 12,50 zijn. Dan is 'winst' weg , kan idd ook eens bij brezan kijken, of ik rij langs winparts op weg naar Automaxx... Alvast bedankt
Glaasjes alleen heb ik niks aan, heb namelijk nog geen lampjes... Wat hebben jullie eigenlijk voor gat in de voorschermen? Ik snap niet helemaal hoe je vastzet?
PM ff wat je nodig hebt, wij halen meerdere dingen daar, dus misschien kan ik wat regelen voor je
(Zoek even het artikelnummer erbij, kan ik niets fout doen )
Rianne RT schreef:Glaasjes alleen heb ik niks aan, heb namelijk nog geen lampjes... Wat hebben jullie eigenlijk voor gat in de voorschermen? Ik snap niet helemaal hoe je vastzet?
Zijknippers kun je er meestal gewoon indrukken, zitten aan beide kanten een metalen stripje dat klemt achter je scherm
vandaag tijdens een potje rallyen in het bos mn rechtervoorvelg naar de vaantjes gereden... morgen naar e bandencentrale om 2 nieuwe velgen te bestellen en hopen dat dat snel in orde raakt...
Zijknippers kun je er meestal gewoon indrukken, zitten aan beide kanten een metalen stripje dat klemt achter je scherm
ik ben daar nu ook mee bezig, ik bestel gewoon 2 Opel vivaro zij-knippers van 3 euro per stuk compleet
maar hoe krijg ik mijn huidige nou uit het scherm dan? of moet ik ze dan kapot breken...
Doekje om een schroevendraaier en er tussen steken
Althans, zo heb ik ze eruit gekregen
tut schreef:vandaag tijdens een potje rallyen in het bos mn rechtervoorvelg naar de vaantjes gereden... morgen naar e bandencentrale om 2 nieuwe velgen te bestellen en hopen dat dat snel in orde raakt...
tut schreef:vandaag tijdens een potje rallyen in het bos mn rechtervoorvelg naar de vaantjes gereden... morgen naar e bandencentrale om 2 nieuwe velgen te bestellen en hopen dat dat snel in orde raakt...
Je gaat toch geen rally rijden met een twingo
doe ik vrijwel dagelijks... maar dan meestal op verharde wegen. hoe denk je dat ik mn schijven roodgloeiend krijg .......