Vraag me af of dit kan en hoe? Sommige bedieningspunten zitten op een heel andere plaats. En wat met de toerenteller? Is daar een aansluiting voor voorzien?
Wie kan me op weg helpen???
Alvast bedankt...
Dashboard van R5 GT in R5 Five?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar...
Kan eindelijk dat gare express dash uit me SuperCampus
Kan eindelijk dat gare express dash uit me SuperCampus

-
- Contacteer:
Dus gewoon een gtt dash in een Super 5? ja dat past.
't gaat over een GTS van '88. Dat daschboard wil ik in een FIVE steken van 92... Dus geen GTT!!!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dash overzetten past gewoon.
Tellerklok overzetten kan met elke tellerklok, op die van de GTT na. De GTT heeft namelijk digitale tellermeting, de rest mechanisch.
Dus ga je gang en haal een willekeurig dashboard en tellerklok op de sloop en succes met het overbouwen!
Tellerklok overzetten kan met elke tellerklok, op die van de GTT na. De GTT heeft namelijk digitale tellermeting, de rest mechanisch.
Dus ga je gang en haal een willekeurig dashboard en tellerklok op de sloop en succes met het overbouwen!
Ik heb het al geprobeerd, elektrisch komt er niets overeen.Tiamo schreef:'t gaat over een GTS van '88. Dat daschboard wil ik in een FIVE steken van 92... Dus geen GTT!!!
Het enige dat werkt is de richtingsaanwijzer naar links

voor de rest brand er geen reet

En ben je zeker dat je alles aangesloten had?Droes schreef:Ik heb het al geprobeerd, elektrisch komt er niets overeen.Tiamo schreef:'t gaat over een GTS van '88. Dat daschboard wil ik in een FIVE steken van 92... Dus geen GTT!!!
Het enige dat werkt is de richtingsaanwijzer naar links![]()
voor de rest brand er geen reet

Ik heb nog een kabelboom liggen voor het gttdash. Als het goed is is t dan plug n play grotendeels 

GTS !!!!!!!!