G-tech pro ZIJN BINNEN!!!!! Zie post voor def. kosten!
Ik was eens aan het zoeken naar een Gtech apparaat, maar ik vind ze hier best wel duur. Ik kwam op een verkoper in de VS, en de prijzen zijn daar:
GTech PRO RR Performance METER US $269,95 = +/- 215
GTech PRO SS Performance METER US $189,95 = +/- 148
Er is een mail onderweg wat de prijzen incl. verzend zijn voor 10 of 20 van deze g-techs. Wie heeft er nog interesse?
Lijstje
- Riel, SS
GTech PRO RR Performance METER US $269,95 = +/- 215
GTech PRO SS Performance METER US $189,95 = +/- 148
Er is een mail onderweg wat de prijzen incl. verzend zijn voor 10 of 20 van deze g-techs. Wie heeft er nog interesse?
Lijstje
- Riel, SS
Laatst gewijzigd door Riël op vr 7 jul 2006 10:18, 3 keer totaal gewijzigd.
Lijstje
- Riel, SS
- Joeri, RR
- Steven, RR of SS, nog ff beloeren wat de specs zijn.
- Sander, RR (waarschijnlijk)
- Riel, SS
- Joeri, RR
De RR kan gegevens opslaan en deze kun je later uitlezen, en je kan er verschillende autoŽs mee instellen.
Ik ga voor de SS, even snel aflezen en dan weet je t. Ik ga er toch niet met de gegevens achter de pc zitten, dat weet ik nu al
Ik ga voor de SS, even snel aflezen en dan weet je t. Ik ga er toch niet met de gegevens achter de pc zitten, dat weet ik nu al

Lijstje
- Riel, SS
- Joeri, RR
- Daniel W., RR
- Riel, SS
- Joeri, RR
- Daniel W., RR
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Lijstje
- Riel, SS
- Joeri, RR
- Daniel W., RR
- Paul, SS
Ik neem aan dat je meerdere bedrijven gaat mailen voor korting? zijn die dingen in duitsland ofzo misschien goedkoper? bij wat voor soort bedrijven kan je die dingen eigenlijk krijgen? heb komende week weinig te doen, dus kan wel wat gaan googlen/mailen/surfen
- Riel, SS
- Joeri, RR
- Daniel W., RR
- Paul, SS
Ik neem aan dat je meerdere bedrijven gaat mailen voor korting? zijn die dingen in duitsland ofzo misschien goedkoper? bij wat voor soort bedrijven kan je die dingen eigenlijk krijgen? heb komende week weinig te doen, dus kan wel wat gaan googlen/mailen/surfen
Idd met zo'n groupbuy zit je bijna zeker vast aan invoerbelasting bla, dus komt nog snel zo'n 20+% overheen. Iets wat als je em alleen besteld nog wel eens kunt omzeilen. Zeker met testrapporten of 'gemodificeerde' bonnen 
Dusja Menno heeft daar wel een punt.

-
- Contacteer:
daarom zeg ik ook duitsland, dan zou riël ze bij Rianne kunnen laten bezorgen ofzo 
maar idd verzendkosten en eventuele invoer of wat dan ook meerekenen..

maar idd verzendkosten en eventuele invoer of wat dan ook meerekenen..
Zou het eventueel om de europese versie gaan of gaat het om de US versie?
'K heb nu 1 v/d eerste versies van de G-tech:[img]http://www.gtechpro.com/images/prod1.gif[/img]
Deze was destijds leverbaar in miles of gewoon in km/h
Misschien wel goed om na te vragen voor de aankoop
'K heb nu 1 v/d eerste versies van de G-tech:[img]http://www.gtechpro.com/images/prod1.gif[/img]
Deze was destijds leverbaar in miles of gewoon in km/h

Misschien wel goed om na te vragen voor de aankoop

wat zijn de voordelen van dit ding ten opzichte van een Apexi RSM? die geniet toch wel mijn voorkeur, zelfde prijsklasse ook.
Immer wieder die verdammte Holländer
Volgens mij is die zoiezo een stuk duurder, en moet je die echt inbouwen,dacht dat ie zelfs een snelheidssignaal nodig had,als 'k me niet vergis-Ray- schreef:wat zijn de voordelen van dit ding ten opzichte van een Apexi RSM? die geniet toch wel mijn voorkeur, zelfde prijsklasse ook.

The RSM can be fitted to any car with a electronic speed input wire running to the ECU, rather than the mechanical speedometer cable. There are 4 wires which require connecting to operate the RSM, the Power, Ground, RPM and Speed wires. RSM's have been fitted easily by customers themselves on Vauxhalls, Fords and other Euro cars. Please refer to our technical section for wiring diagrams.
Een G-tech slinger je zo over naar een andere auto,een beetje stroom is genoeg

Daarnaast kost ie ook een stuk meer als een RR (tussen de 350 en $400) en, mocht je een vermogensmeting willen doen, mag je ook de G-meter er los bij kopen voor zo'n $100...net als wat Florus zegt, een G-tech is makkelijker te installeren en goedkoper in aanschaf 

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
De prijzen zijn 180 dollar en 240 dollar resp. voor ss en rr.Steven schreef:Idd met zo'n groupbuy zit je bijna zeker vast aan invoerbelasting bla, dus komt nog snel zo'n 20+% overheen. Iets wat als je em alleen besteld nog wel eens kunt omzeilen. Zeker met testrapporten of 'gemodificeerde' bonnen
Met invoer (19%) en verzend kost hij dan (waarschijnlijk) nog geen 175 euro (ss). Ik heb gevraagd of de bon apart kan komen of gemodificeerd kan worden.
Verder heb ik die ervaring eignelijk niet dat ik iets moest betalen over de grens. In duitsland is dat wel strenger (rianne kon pas haar gps-muis uit china ophalen nadat ze op het postkantoor in duitsland de belasting erover had betaald

Muis kwam uit Hong Kong
Maar het geldt voor alle landen buiten de EU. Heb het toen een beetje nagevraagd en hierbij bleek dat in Duitsland alle pakketten gecontroleerd worden en in Nederland steekproeven worden gedaan. Als je pakket bij de douane 'onderschept' wordt, dien je de normale belastingen erover te betalen, die normaal ook in Nederland zou moeten betalen, dus bij electrische apparaten 19% BTW. Bij mij mocht ik ook nog mooi het pakketje daar zelf (wie weet wat erin zit
) voor de ogen van de douane-beamte open maken, deze keek dan of het idd was, wat er op de rekening gedeclareerd was.... 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Dan zit je dus op 190 euro totaal.
Nog altijd goedkoper dan hier...
Nog altijd goedkoper dan hier...
-
- Contacteer:
op ebay duitsland kom ik ze tegen voor 225 euro..
+ verzend vanuit groot brittanie (kijk maar eens goed).
-
- Contacteer:
klopt..
dus die 190 is een nette prijs..krijg je dan alleen geen problemen bij grotere aantallen ofzo?
dus die 190 is een nette prijs..krijg je dan alleen geen problemen bij grotere aantallen ofzo?
Zeg maar 200, gedeelde verzendkosten van een tientje ofzo.
Maar die btw en invoer onloop ik volgens mij wel. Beetje mazzel moet je hebben

De RR komt dan op 260 euro...
-
- Contacteer:
dus dan uitgaan van 200 voor de ss, en 260 voor de rr?
als t meevalt krijgt iedereen nog wat terug dan ofzo?
als t meevalt krijgt iedereen nog wat terug dan ofzo?
Als je vanuit de VS iets verzekerd wilt laten versturen (en ik neem aan dat je dat wel wilt doen!) dan moet de verzender op de verpakking zetten wat er in de doos zit en wat de waarde van de spullen is. De kans om 'gepakt' te worden is daardoor een heel stuk groter.Riël schreef:Zeg maar 200, gedeelde verzendkosten van een tientje ofzo.
Ok dan 
SS : 200 euro
RR : 260 euro

-
- Contacteer:
precies..
interesselijstje aanpassen? of houdt iemand dit bij?
interesselijstje aanpassen? of houdt iemand dit bij?
- Lijstje