hallo,
het kabeltje van het elektrische raam is gebroken (laguna II). nu kom ik niet verder dat de speaker verwijderen en onderop twee schroeven los te draaien. ik zie niet hoe ik de bekleding er verder af moet halen. zit het geplakt of zo? kunje dat dat zo lostrekken en ongestraft weer terugplakken met een kit? is het kabeltje makkelijk te vervangen?
kortom :HELP
wie heeft er tips?
thanks
electrische raam
Dit moet je dus loshalen..
-speaker
-kapje v/d buitenspiegel
-bedieningsknopje buitenspiegel
-bedieningspaneel ramen(deze zit erin gedrukt doormiddel van 4 klemmetjes,als je voorzichtig met een schroevendraaier langs de rand gaat van het bedieningspaneel voel je aan bijdekanten van het paneeltje klemmetjes die je moet indrukken en dan het paneeltje omhoog trekken.
-2 schroeven aan de onderkant
---en dan voorzichtig aan het paneel trekken,want deze zit vast met kit en druk knopjes
**Oja het kabeltje is niet los te vervangen,dit word een compleet nieuw raammechanisme**
Succes...
-speaker
-kapje v/d buitenspiegel
-bedieningsknopje buitenspiegel
-bedieningspaneel ramen(deze zit erin gedrukt doormiddel van 4 klemmetjes,als je voorzichtig met een schroevendraaier langs de rand gaat van het bedieningspaneel voel je aan bijdekanten van het paneeltje klemmetjes die je moet indrukken en dan het paneeltje omhoog trekken.
-2 schroeven aan de onderkant
---en dan voorzichtig aan het paneel trekken,want deze zit vast met kit en druk knopjes
**Oja het kabeltje is niet los te vervangen,dit word een compleet nieuw raammechanisme**
Succes...
-
Is bij mijn LagII gebeurd aan chauffeurszijde, kosten waren ;
287,41 EU incl. BTW en Arbeid.
Mechanisme ruitenheffer 210,63 EU excl.Btw.
Zo heb je een idee... .
287,41 EU incl. BTW en Arbeid.
Mechanisme ruitenheffer 210,63 EU excl.Btw.
Zo heb je een idee... .
He hallo,
Hebben wij ook we hebben het alleen aan de bijrijders kant.Wij hebben een aantal slopen af gebeld en hebben er één voor 100,- En als je een beetje handig bent kun je het zelf er in zetten.Let gewoon goed op hoe het er uit komt.
Gr Natas
Hebben wij ook we hebben het alleen aan de bijrijders kant.Wij hebben een aantal slopen af gebeld en hebben er één voor 100,- En als je een beetje handig bent kun je het zelf er in zetten.Let gewoon goed op hoe het er uit komt.
Gr Natas