hallo ik ben Ricardo (witte 27 ) heb me net aangemeld en heb gister een 19 16v gekocht nou is me bestuurders stoel kapot en vroeg me af of het interieur van een clio 16v in een 19 16v phase 2 past de stoelen en de achterbank dan natuurlijk wie weet dit
Lederen interieurs voor de 19 komen toch met enige regelmaat wel langs in de RTC-markt en op andere verkoopsites, geloof ik. Is effe afwachten... Goed zoeken of gewoon het forum in de gaten houden.
Merijn schreef:Lederen interieurs voor de 19 komen toch met enige regelmaat wel langs in de RTC-markt en op andere verkoopsites, geloof ik. Is effe afwachten... Goed zoeken of gewoon het forum in de gaten houden.
Als je nog op zoek bent naar zo'n lederen interieur, ik heb nog een complete liggen.
Stoelen ,achterbank, deur en achterpanelen.
De randen van de voorstoelen zijn echter in mindere staat (kleine scheurtje's)
De panelen zijn stof met een roden bies, die overigens makkelijk in een andere kleur te spuiten is.
Renault grand Scènic Techline 2.0 16V - Renault 5 Alpine turbo - Renault Juvaquatre Dauphinose Break - peugeot 505GTI automaat.
ericon schreef:Als je nog op zoek bent naar zo'n lederen interieur, ik heb nog een complete liggen.
Stoelen ,achterbank, deur en achterpanelen.
De randen van de voorstoelen zijn echter in mindere staat (kleine scheurtje's)
De panelen zijn stof met een roden bies, die overigens makkelijk in een andere kleur te spuiten is.
stuur me ff een pm over de prijs en heb je foto van de stoelen