Sommige renaultjes vind ik ook wel mooi om te zien Stevie.Steven schreef:Niet schamen dat je stiekum Renaults ook wel es mooi vind Jurk
Daar ga ik ook niet om zitten liegen.
Qua motoren kan het alleen wel wat beter, sneller en goedkoper.
Sommige renaultjes vind ik ook wel mooi om te zien Stevie.Steven schreef:Niet schamen dat je stiekum Renaults ook wel es mooi vind Jurk
Bij 120 loopt ie al aardig opSteven schreef:Enne Floor, krijgt ie het nu ook warm bij 140 op de snelweg? Of gaat het nog.
En toch doet die koelvin echt nog wel wat,de rijwind wordt gewoon enorm afgeremd door de intercooler,en de koelvin helpt dan toch nog wel een handje mee om het er door te trekken,merk het i.i.g. goed als 'k 'm aan zet.Steven schreef:Die koelvin doet geen zak meer boven de 80, dus die kun je net zo goed uit laten.
Heel bekend probleem iig, had ik dus ook last van...
Puur de IC en de oliekoeler die er voor zitten gebouwd,die remmen de luchtstroom enorm afjochem de haas schreef:Maar wat is de reden dat ie die koelproblemen heeft ?
Puur dat je ic in de weg zit ? of is er nog een andere oorzaak ?
Zal i.i.g. eens bellen morgenLuco/Alpine-racer schreef:in tiel zat er 1 die niet echt te duur was, moet je ff zoeken
http://www.rst-tiel.nl/
Tom schreef:In Den Bosch zit radiateuren service brabant. Leveren van alles nieuw (soms gebruikt) en maken en vermaken ook dingen.
http://www.radiateur.nl/
ja ook met plastic zijkappenFlorus schreef:Ook bij een radiateur met plastic zijkappen?Luco/Alpine-racer schreef:dat bedrijf in tiel kan ook je standaard zijkanten/aansluitingen gebruiken en er alleen een koelblok op maat tussen zetten
Had hier i/d buurt een paar rad. boeren gebeld,maar die zeiden dat het niet konLuco/Alpine-racer schreef:ja ook met plastic zijkappenFlorus schreef:Ook bij een radiateur met plastic zijkappen?Luco/Alpine-racer schreef:dat bedrijf in tiel kan ook je standaard zijkanten/aansluitingen gebruiken en er alleen een koelblok op maat tussen zetten
voorzover ik me kan herrineren, is alweer een paar jaar geleden