Ik weet niet of dit het goede topic is om dit soort berichten te plaatsen, maar hierbij toch een oproep:
23 januari jongstleden ben ik bij Carwash Center Gouda over een ijsplaat onderuit gegaan en heb daarbij mn heup gebroken. Nu stond er die dag een jongen zn Megane te wassen (was 99% zeker een coupe). Aangezien het hartje winter was en de auto er super uit zag, neem ik aan dat het een liefhebber is die onbetwijfeld op een Renault forum aanwezig is of hier kennissen heeft...
Het gaat nu puur om de kwestie of er wel of geen ijs lag. Wij hebben foto's waar dit wel op staat, maar die zijn volgens de wasstraat uit de dunne lucht getoverd en niet waar. Nu weet ik dat de persoon die ik zoek ook liep te klagen over ijs daar ter plaatse en dat ie een paar keer zelf bijna onderuit was gegaan.
Ik zou heel graag met deze persoon in contact komen.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen..
Misschien dat het voor de persoon zelf duidelijker is waar het over gaat als ik hier vermeld dat er dus ambulance aan te pas is gekomen...
BIj voorbaat dank iig,
Marco van der Jagt
GEZOCHT
-
Laatst gewijzigd door Xsara_Coupe op vr 12 mei 2006 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
vervelend, misschien beter hier proberen: http://www.meganecoupe.nl/ ?
-
thnx, heb ik gedaan. Nu maar hopen op een reactie
Xsara_Coupe

Xsara_Coupe
-
Wat voor kleur was die Megane?
VLK Groep
Zwart, enigszins 'getuned'.
-
idd, volgens mij was er wel iets aan verfraaid, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik weet wel dat ik erg onder de indruk was van het uiterlijk van de auto...
Het was een type1 megane en dan waarschijnlijk een phase2.
En de kleur was zwart idd...
Xsara_Coupe
Het was een type1 megane en dan waarschijnlijk een phase2.
En de kleur was zwart idd...
Xsara_Coupe
-
VLK Groep
-
- Über-Spammer
*zie post hierboven *
deze bedoel je toch Riël?
Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op vr 12 mei 2006 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Te laat gabri 
VLK Groep
-
Ik zou zo echt niet durven zeggen of het wel of niet die auto is. Het is inmiddels al 3.5 maanden geleden en er is toen zo veel gebeurd...
Vrienden verklaren me al voor gek dat ik nog weet wat voor auto er in de wasbox naast me stond
Xsara_Coupe
Vrienden verklaren me al voor gek dat ik nog weet wat voor auto er in de wasbox naast me stond

Xsara_Coupe
Ja ik had die omschijving eerder gekregen van xsara, vandaar mijn opmerkingGabri schreef:*zie post hierboven *![]()

-
Ik weet dus niet 100% zeker dat het een phase2 was...
Leiden lijkt mij idd ook een beetje erg ver weg om alleen maar je auto te gaan wassen...
Xsara_Coupe
Leiden lijkt mij idd ook een beetje erg ver weg om alleen maar je auto te gaan wassen...
Xsara_Coupe
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
misschien een stomme vraagXsara_Coupe schreef:Ik weet niet of dit het goede topic is om dit soort berichten te plaatsen, maar hierbij toch een oproep:
23 januari jongstleden ben ik bij Carwash Center Gouda over een ijsplaat onderuit gegaan en heb daarbij mn heup gebroken. Nu stond er die dag een jongen zn Megane te wassen (was 99% zeker een coupe). Aangezien het hartje winter was en de auto er super uit zag, neem ik aan dat het een liefhebber is die onbetwijfeld op een Renault forum aanwezig is of hier kennissen heeft...
Het gaat nu puur om de kwestie of er wel of geen ijs lag. Wij hebben foto's waar dit wel op staat, maar die zijn volgens de wasstraat uit de dunne lucht getoverd en niet waar. Nu weet ik dat de persoon die ik zoek ook liep te klagen over ijs daar ter plaatse en dat ie een paar keer zelf bijna onderuit was gegaan.
Ik zou heel graag met deze persoon in contact komen.
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen..
Misschien dat het voor de persoon zelf duidelijker is waar het over gaat als ik hier vermeld dat er dus ambulance aan te pas is gekomen...
BIj voorbaat dank iig,
Marco van der Jagt
maare waarom toch je auto wassen terwijl het vriest en er en ijsplaat ligt???
en als je dan onderuitgaat stel je de wasstraat aansprakelijk, of snap ik het nu niet??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Volgens mij wil hij dat ook, maar hij krijgt geen poot aan de grond tegenover die wasstraat, daarom is hij op zoek naar een getuige...
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je ziet toch dat er een ijsplaat ligt??
als je dan valt maar gauw een ander aansprakelijk stellen??
je valt toch zelf??
maar het zal wel aan mij liggen
als je dan valt maar gauw een ander aansprakelijk stellen??
je valt toch zelf??
maar het zal wel aan mij liggen

Luco bedoelt juist het omgekeerde,hij snapt juist niet waarom de persoon de wasstraat aansprakelijk wil stellen
Je kunt overigens iedereen wel aansprakelijk stellen tegenwoordig,bij een wasstraat is het volgens mij niet te voorkomen,auto's worden gewassen,en als je klaar bent en uitrijdt is het drup drup drup..........., kan je er wel een vent bij zetten met een vat zout, en na iedere gewassen auto strooien,maarja dan beginnen de mensen die net gewassen hebben weer te zeiken dat hun auto gelijk weer onder het zout zit...........

Je kunt overigens iedereen wel aansprakelijk stellen tegenwoordig,bij een wasstraat is het volgens mij niet te voorkomen,auto's worden gewassen,en als je klaar bent en uitrijdt is het drup drup drup..........., kan je er wel een vent bij zetten met een vat zout, en na iedere gewassen auto strooien,maarja dan beginnen de mensen die net gewassen hebben weer te zeiken dat hun auto gelijk weer onder het zout zit...........

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
juist florus, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt.
je weet toch dat vorst en water gledheid geven
je weet toch dat vorst en water gledheid geven
-
Ik sluit het topic omdat dit soort discussies over aansprakelijkheid verder niet te zake doen nu, maar zal 'm verder laten staan. Iemand die de topicstarter wil helpen etc. stuurt 'm maar een PM.