Ik ga ook voor de phase 1's, lopen gewoon veel lekkerder

heeeeejPatrick L. schreef:Riel, waar staat ie, die rooie?
kom eens kijken zou ik zeggen.Luco/Alpine-racer schreef:volgens mij omdat de aansluitingen volledig anders zijn en het dus nogal wat aanpaswerk vergt als ik het goed hebpeter5GTTurbo schreef:Ik ben nog flink aan het rondneuzen voor een andere turbo.
De 20/25 of de 25/28 van MB klinken leuk.
Hoewel de prijzen aan de andere kant van de kleine plas (BB), een stuk leuker in de oren klinken.
Ik snap alleen nog niet zo waarom er hier nog helemaal niemand met een GT serie turbo rijdt.
Denk dat de GT20 een hele waardige opvolger van de T25 kan zijn.
Schijven zijn van een 16v en een GTT gelijk. je moet alleen kijken hoe je zit met je ABS.. uit mn hoofd zeg ik dat daar wel verschil in zit. Maar wat dat nou precies was??Alpine schreef:Passen remschijven en klauwen van een 19-16v fase 1 (ABS versie) ook op een GT.
Heb achterschijven van een fase1 liggen en zou deze op de GT willen monteren,
weet wel dat van een 16v de schijven gemonteerd kunnen worden maar geldt dat ook voor ABS schijven en klauwen?
gr Marcel
Gaat om achter abel.Abel schreef:Voor zijn de 16V remschijven groter als de GT, maar de klauw is het zelde.. Je moet alleen de schijf moteren met het bevestigings gedeelte van de klauw op de fusee..
lekker simpel he
vertanding op de naaf van de schijf toch ? aan de binnenzijde zeg maar ?Frits schreef:Schijven zijn van een 16v en een GTT gelijk. je moet alleen kijken hoe je zit met je ABS.. uit mn hoofd zeg ik dat daar wel verschil in zit. Maar wat dat nou precies was??Alpine schreef:Passen remschijven en klauwen van een 19-16v fase 1 (ABS versie) ook op een GT.
Heb achterschijven van een fase1 liggen en zou deze op de GT willen monteren,
weet wel dat van een 16v de schijven gemonteerd kunnen worden maar geldt dat ook voor ABS schijven en klauwen?
gr Marcel
Gaat om de achterkant sven..Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:fusee is anders
lager afmeting is het verschil
homokineet past gewoon
Sven had het over de quadra uitvoering.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:fusee is anders
lager afmeting is het verschil
homokineet past gewoon
Ja,Paul1916v schreef:bekende?