renault software
-
- Contacteer:
btw ik heb 6.0
-
- Contacteer:
gewoon 6.0jans schreef:als het v 6.0.6 is krijg je hem niet aan de praat en kan je het beter vergeten.
-
- Über-Spammer
op 1 of andere reden werkt dianietlogys in een klein venster/balkje en blijft wit bij vergroten
opnieuw installeren werkt niet en quicktime 6.5.2 ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd.
Iemand enig idee wat daar aan te doen is, en nee niet de computer het raam uit gooien
opnieuw installeren werkt niet en quicktime 6.5.2 ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd.
Iemand enig idee wat daar aan te doen is, en nee niet de computer het raam uit gooien
-
- Contacteer:
ik had hetzelfde en dat kwam omdat ik een te nieuwe versie quicktime hadGabri schreef:op 1 of andere reden werkt dianietlogys in een klein venster/balkje en blijft wit bij vergroten
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
misschien is je java versie veranderd?
duikel even een oude java versie op, 1.2.2 of 1.4.2, en 1.5.0 werkt ook (vandaag zelf geprobeerd)
als je de Sun Java Auto Update aan hebt staan, zou het misschien kunnen dat die een te nieuwe versie heeft geinstalleerd
Quicktime 6.5.2 heb ik hier ook, geen problemen mee.
Ik heb met de nodige pijn en moeite (slecht gebrande cd's ofzo
) Dialogys 6.0.4 erop gekregen vandaag, niks veranderd behalve de Java 1.5.0. die op 1 van de Dialogys CD's meegeleverd was.
m'n oude Dialogys versie kon ik probleemloos installeren trouwens, ondanks dat er ergens op het schijfoppervlak van CD1 een stukje zilver mistte
en de nieuwere versie op veel nieuwere CD's, waar niks mis mee lijkt, en nog niet eerder gebruikt, brak steeds de installatie af...
duikel even een oude java versie op, 1.2.2 of 1.4.2, en 1.5.0 werkt ook (vandaag zelf geprobeerd)
als je de Sun Java Auto Update aan hebt staan, zou het misschien kunnen dat die een te nieuwe versie heeft geinstalleerd
Quicktime 6.5.2 heb ik hier ook, geen problemen mee.
Ik heb met de nodige pijn en moeite (slecht gebrande cd's ofzo

m'n oude Dialogys versie kon ik probleemloos installeren trouwens, ondanks dat er ergens op het schijfoppervlak van CD1 een stukje zilver mistte

en de nieuwere versie op veel nieuwere CD's, waar niks mis mee lijkt, en nog niet eerder gebruikt, brak steeds de installatie af...
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
met een snelle verbinding, wat tijd, geduld en een download programma kun je 'm gewoon zelf downloaden
staat regelmatig op de BitTorrent kanalen, op eMule zijn er diverse versies te vinden en ook op de nieuwsgroepen komt ie regelmatig langs...
PM'en mag overigens altijd, als je geen zin hebt in bovenstaande

staat regelmatig op de BitTorrent kanalen, op eMule zijn er diverse versies te vinden en ook op de nieuwsgroepen komt ie regelmatig langs...
PM'en mag overigens altijd, als je geen zin hebt in bovenstaande
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
ik heb "dialogys 2006.4Cds Multilanguage.rar" van 1.59gb.
cd1 installeerd hij goed, maar bij de installatie van cd2 geeft hij altijd deze foutmelding...
[img]http://users.telenet.be/Thomas/R5%20GT% ... elding.JPG[/img]
wat kan dit zijn?
cd1 installeerd hij goed, maar bij de installatie van cd2 geeft hij altijd deze foutmelding...
[img]http://users.telenet.be/Thomas/R5%20GT% ... elding.JPG[/img]
wat kan dit zijn?
-
- Contacteer:
een incomplete download?
-
beetje late reactie maar heb hetzelfde hier, dit komt volgens mij omdat er alleen spaanse werkplaatshandboeken bij zitten en de nederlandse dus missen. hij vraagt dus om de nederlandse handboeken omdat je het in het nederlands hebt ingesteld... weet niet of dit op te lossen ism ben aanhet zoeken. kan alleen geen nederlandse vinden tot nu toemusketierz schreef:De installatie is nu gelukt. Ik heb de software via een torrent welke uit 3 CD's bestond plus een installer CD, dus 4 CD's totaal.
Nu heb ik alles geinstalleerd maar heb geen RM (repair manual) of NT. Als ik hierop klik vraagt hij om dialogys CD 2 in een drive te doen.
Voor de rest werkt het programma wel, maar zo heb ik er niet veel aan natuurlijk...
Heeft hier iemand ervaring mee.
Alle reacties zijn welkom.
mvg

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kan je in dialogys ook zoeken op onderdeelnummer, zonder dat je een autotype hebt geselecteerd??
heb wat onderdelen die ik niet kan plaatsen
heb wat onderdelen die ik niet kan plaatsen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
ik zou zeggen, probeer het eens!!
Luco/Alpine-racer Posted: Sat Aug 12, 2006 4:11 pm Post subject:
kan je in dialogys ook zoeken op onderdeelnummer, zonder dat je een autotype hebt geselecteerd??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
goh waarom denk je dat ik het hier vraageevvoo schreef:ik zou zeggen, probeer het eens!!Luco/Alpine-racer Posted: Sat Aug 12, 2006 4:11 pm Post subject:

-
- Contacteer:
ik kan me er iets bij voorstellen als je het vraagt als je de software niet hebt , maar jij, die zoveel reno's bezit moet toch het programma "paraat" hebben.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja heb het programma maar ben niet zo thuis in software en programmatuur, en er zitten er hier die er vast veel meer ervaring mee hebben dan ik
-
- Contacteer:
volgens mij zit er idd een optie op om het serie nummer in te voeren ,
zal hem ff weer eens instaleren, ff kijken..
zal hem ff weer eens instaleren, ff kijken..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar heb ik wat aan
dank je

dank je

Ik heb het programma niet, maar je kan geloof ik ergens bij "onderdeel nummers" die nummers invoeren. En dan krijg je de renault inkoopprijs te zien volgens mij.
Aan de hand van die beschrijvingen zou je het misschien wel op kunnen zoeken..
Aan de hand van die beschrijvingen zou je het misschien wel op kunnen zoeken..
-
- Contacteer:
onder het kopje NT --> numbers et voila!
[img]http://img162.imageshack.us/img162/915/dialoyssl2.jpg[/img]
[img]http://img162.imageshack.us/img162/915/dialoyssl2.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan moet je cd twee hebben tochen die erin doen?
die heb ik niet
maar bedankt voor de moeite
die heb ik niet

maar bedankt voor de moeite

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Uh volgens mij is deze zoek functie gemaakt om een 'technical note' te vinden. Type maar eens een willekeurig renault onderdeel nr in. Er verschijnt dan niks. Maar type eens '2133a' (zonder quotes) in. Dan krijg je in dat lijstje een item te zien over hoeveel olie er in een bepaalde motor moet. Als je de prijs van een onderdeel wilt vinden via een onderdele nummer moet je dat via 'reference search' doen. Zie:
![Afbeelding]()
Helaas toont ie nu niet het onderdeel zelf als een plaatje, alleen de prijs
.
Helaas toont ie nu niet het onderdeel zelf als een plaatje, alleen de prijs

Laatst gewijzigd door Johan op wo 16 aug 2006 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar dan moet je eerst een model invoeren?
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Maar dat maakt niet uit voor de reference search. Je kunt dus een CLIO v6 als model selecteren en een onderdeel nr voor een 5 gtt invoeren. Dan komt ie met hetzelfde onderdeel en dezelfde prijs.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ok dus hij zoekt dan niet alleen in de clio V6
dat gaat me al een hoop tijd schelen
dat gaat me al een hoop tijd schelen

heeft er iemand nog een goede torrent link naar een recente dialogys? danku!
heb intussen een versie gedownload en geïnstalleerd, het betreft 3 cd's met een installatie cd. hier stond trouwens niet de juiste versie van quicktime op, maar die heb ik zelf dan nog even gefixt. ook gaf ie aan dat hij een verkeerde java versie aantrof, dit kon opgelost worden door in het register een waarde te veranderen (staat hier ook al ergens gepost).
voor de rest bolt het programma volledig. ik kreeg eerst wat errors, maar heb de taal toen op engels gezet, tarief op BE, en de problemen waren weg. om de manuals aan het bollen te krijgen moet je de taal op frans zetten en het programma opnieuw starten.
ik ben tevreden want een volledig werkende dialogys
mensen die het willen hebben of vragen hebben mogen me altijd contacteren.
voor de rest bolt het programma volledig. ik kreeg eerst wat errors, maar heb de taal toen op engels gezet, tarief op BE, en de problemen waren weg. om de manuals aan het bollen te krijgen moet je de taal op frans zetten en het programma opnieuw starten.
ik ben tevreden want een volledig werkende dialogys

mensen die het willen hebben of vragen hebben mogen me altijd contacteren.
Code: Selecteer alles
Dialogys : 3.0.6
java.version : 1.4.2
java.vm.specification.vendor : Sun Microsystems Inc.
java.vm.specification.name : Java Virtual Machine Specification
java.vm.version : 1.4.2-b28
java.vm.vendor : Sun Microsystems Inc.
java.vm.name : Java HotSpot(TM) Client VM
java.specification.version : 1.4
java.specification.vendor : Sun Microsystems Inc.
java.specification.name : Java Platform API Specification
java.class.version : 48.0
java.class.path : java\dialogysapplet.jar;c:\program files\javasoft\jre1.4\1.4.2\lib\ext\QTJava.zip
os.name : Windows XP
os.arch : x86
os.version : 5.1
file.separator : \
path.separator : ;
line.separator :