Heb de auto in novemver weg gezet, maar nu start hij niet meer.
Hij krijgt vonk, compressie gemeten is allemaal bijna hetzelfde , dus dat is het ook niet.
heeft iemand een idee waar ik naar moet kijken, of wat te proberen??
Misschien kijken om hem aan te slepen of ie het dan wel doet of??
Bedankt
rob
1.8 16v slaat niet aan, start niet (OPGELOST)!!
Laatst gewijzigd door cooknl op wo 8 mar 2006 8:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bedoelt of de benzine pomp geluid maakt?
Ik heb geen idee waar moet ik kijken/luisteren voor de benzine pomp?
rob
Ik heb geen idee waar moet ik kijken/luisteren voor de benzine pomp?
rob
als je de auto op contact zet, hoor je wat zoemen onder je achterbank wat na een seconde of 5 stopt.... das je pomp. Als die t niet doet, zalie ook wel niet starte...
Wel probleem is opgelost.
Een vriend was zo aardig om de motor ruimte schoon te spuiten, was ik helemaal vergeten.
Dus alle 4 bougies stonden onder water lol.
Droog maken en lopen.
Maar... hij loopt niet goed het lijkt wel of ie op 3 1/2 cylinder loopt als je vol gas geeft, kan dat sproeiers/injectors zijn??
Zijn sproeiers te repareren/ gangbaar te maken?, te reviseeren??
bedankt allemaal voor je input / Hulp
rob
Een vriend was zo aardig om de motor ruimte schoon te spuiten, was ik helemaal vergeten.
Dus alle 4 bougies stonden onder water lol.
Droog maken en lopen.
Maar... hij loopt niet goed het lijkt wel of ie op 3 1/2 cylinder loopt als je vol gas geeft, kan dat sproeiers/injectors zijn??
Zijn sproeiers te repareren/ gangbaar te maken?, te reviseeren??
bedankt allemaal voor je input / Hulp
rob
Loopt weer PERFECT!!
Alleen bougies and bougie kabelset verangen, en stormt weer als de dag dat ie nieuw was. LOL
En dit is em dan!!
rob
[img]http://www.trainzworld.com/upload/A_R19_16v.jpg[/img]
Alleen bougies and bougie kabelset verangen, en stormt weer als de dag dat ie nieuw was. LOL

En dit is em dan!!
rob
[img]http://www.trainzworld.com/upload/A_R19_16v.jpg[/img]
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Is dat niet die 19 16V die met lekke koppakking op Marktplaats stond ? dan vind ik het namelijk nog niet zo gek dat ie op 3,5 cilinder loopt 

Die advertenties schijnen geweest te zijn voordat de koppakking vervangen was??
raar de kop heeft tot nu toe niet gelekt ook geen water in de olie, want dat is het eerste waar ik na gekeken heb, toen ik naar de auto keeek voordat ik hem kocht.
maar goed het zal allemaal wel, ik ben er zeer mee in mijn sas. En voor 4 bougies en een kabel setje heb ik een goed lopende auto.
rob
raar de kop heeft tot nu toe niet gelekt ook geen water in de olie, want dat is het eerste waar ik na gekeken heb, toen ik naar de auto keeek voordat ik hem kocht.
maar goed het zal allemaal wel, ik ben er zeer mee in mijn sas. En voor 4 bougies en een kabel setje heb ik een goed lopende auto.
rob
Heb zo ook eens voro een paar cent een 19 gekocht, exact dezelfde klacht en jawel, water in de bougieschachten, zeker 10 cm 
UItzuigen, nieuwe bougies, en lopen als n trein

UItzuigen, nieuwe bougies, en lopen als n trein

Ziet er na uit, dat de mensen die motoren ruimtes schoonmaken, hier geen kaas van gegeten hebben lol
rob

rob
Heeeele mooie auto 

Weer een veel te mooie 16v erbij.
Dit wordt een plaatje!
Dit wordt een plaatje!
Jep.
Bovenstaande rode 19 wordt momenteel tot in perfecte staat gebracht! Wat n mooie auto
Bovenstaande rode 19 wordt momenteel tot in perfecte staat gebracht! Wat n mooie auto