Friday Nightmeeting Oss I
-
- Über-Spammer
afro-king style lijkt me toch mooier 
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
schoonmaken denk ik..
ik zou ze er ff af halen..kan je ze rustig doen..1 voor 1 ff velgje eraf, goed poetsen, en weer erop..
vind ik t handigst werken..
ik zou ze er ff af halen..kan je ze rustig doen..1 voor 1 ff velgje eraf, goed poetsen, en weer erop..
schoonmaken ja,Paul1916v schreef:schoonmaken denk ik..
dingen zijn behoorlijk smerig
de rest van de wagen trouwens ook
morgen eerst maar even langs de uitdeuker voor die kleine deukjes in mn portieren
kijken offie daar nog tijd voor heeft deze week
en dan maar aan de poets,
ff zien of ik die velgen nog schoon krijg,
ff bij de brezan velgenreiniger halen ofzo ?
-
- Contacteer:
velgenreiniger kan je proberen ja..kan je wat schrobben schelen..Ferdy schreef:schoonmaken ja,Paul1916v schreef:schoonmaken denk ik..
dingen zijn behoorlijk smerig
de rest van de wagen trouwens ook
morgen eerst maar even langs de uitdeuker voor die kleine deukjes in mn portieren
kijken offie daar nog tijd voor heeft deze week
en dan maar aan de poets,
ff zien of ik die velgen nog schoon krijg,
ff bij de brezan velgenreiniger halen ofzo ?
Heb vandaag ook maar weer eens de hele wagen gewassen, "gekleid" en in de was gezet.
Een tip voor als je je auto in de was gaat zetten om heb eerst even met bv Quik Clay Detailing System van Meguiar's te behandelen. Dan krijg je alle harspuntjes en andere troep ook van de lak af.
Een tip voor als je je auto in de was gaat zetten om heb eerst even met bv Quik Clay Detailing System van Meguiar's te behandelen. Dan krijg je alle harspuntjes en andere troep ook van de lak af.
en waar haal je dat spul ?GJ schreef:Heb vandaag ook maar weer eens de hele wagen gewassen, "gekleid" en in de was gezet.
Ik heb het in Arnhem gehaald bij Autoshop Ralva die hebben wel meer mooi spul van Meguiar's liggen inclusief een hele fijne velgenborstel (maar daar had ik de laatste vanFerdy schreef:en waar haal je dat spul ?GJ schreef:Heb vandaag ook maar weer eens de hele wagen gewassen, "gekleid" en in de was gezet.

Maar je zou ook even 1 van de andere dealers kunnen bellen:
Meguiar's dealers
gebruik voor je velgen alleen nooit remmenreiniger, zoals sommigen doen. Worden ze idd snel en erg mooi van, alleen lost t de laag blanke lak op en dus zij ze binnen notime verweerd.. 

Kan niet wachten tot het in Nederland uitgezonden wordt....

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
volgende week de charade maar weer uit mekaar snukken...
heb er zowaar zin an
Tot die tijd heerlijk cruisen in een Audi 80 automaat

heb er zowaar zin an

Tot die tijd heerlijk cruisen in een Audi 80 automaat

Whehe ouwe slopert... hoewel de starslet klinkt nu ook ietwat rauw...Haas schreef:volgende week de charade maar weer uit mekaar snukken...
heb er zowaar zin an
Tot die tijd heerlijk cruisen in een Audi 80 automaat![]()

nee he
Immer wieder die verdammte Holländer
was een mooie afsluiter 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Gabri vraagt: is er morgenavond niets te doen hier in de regio? 

-
- Über-Spammer
ja prima, oant moarn 

-
- Über-Spammer
potje ouderwets bowlen, of wat ook maar. Zolang het maar een avondje vult