Ik ben Eric, 42 jaar, gehuwd.
Sedert gisteren de trotse bezitter van een Renault Safrane, 2.5 ltr met volvo blok. Als echte leek heb ik totaal geen kijk op auto's, en dan is het handig als je iemand in de familie hebt die chef werkplaats bij een renault-dealer is. Na een proefrit in zijn Safrane, zelfde type, zijn we samen op zoek gegaan en hebben we hem dan ook gevonden...Sedert gister staat mijn Safrane bij ons voor de deur, en ik ben er nu al smoorverliefd op. Zijn uitstraling, maar vooral wat er binnenin zit . Wat een luxe, alle comfort die je maar kunt bedenken. Elec. stoelverwarming, een stem die me verteld dat ik de gordel niet omheb, ofwel de boordcomp.,de elec. verstelbare stoelen, de lederen bekleding, de cruise-control,abs,airco, kortom teveel om op te noemen. Hiervoor had ik een hyundai pony 1,5 ltr waar ik heel veel plezier van heb gehad, maar nu met deze safrane voel ik me echt een grote jongen

De komende tijd zal ik best vragen hebben over deze wagen en ik hoop dat ik dan hier aan het juiste adres ben. Vragen die voor een ander misschien overbodig lijken te zijn, maar voor mij als leek niet.
Hopende op een leuke tijd op jullie forum...
Met vriendelijke groet,
Krauts