Concurentie is nooit ergLex schreef:Ik wist het![]()
Ik weet niet eens of ie wel klaar is Cat. Maar een beetje concurentie is toch niet erg![]()
Als ik die Ring foto's zie baal ik ervan dat we niet gegaan zijn RJ

Concurentie is nooit ergLex schreef:Ik wist het![]()
Ik weet niet eens of ie wel klaar is Cat. Maar een beetje concurentie is toch niet erg![]()
Als ik die Ring foto's zie baal ik ervan dat we niet gegaan zijn RJ
dat zegt meer over die BSIvo8hoven schreef:Iets meloten die 2....![]()
Maar ff onder ons...., ik met de Clio met volle bepakking VS Bleu Sport Ring Racer helemaal leeg met kooi.......
volgens Jochem waren we exact even snel..., Chris zit in mn bumper...maar komt me niet voorbij, en in 4 loop ik uit....![]()
![]()
Moest iets van zijn gas af ....maar het is zeker closeIvo8hoven schreef:Iets meloten die 2....![]()
Maar ff onder ons...., ik met de Clio met volle bepakking VS Bleu Sport Ring Racer helemaal leeg met kooi.......
volgens Jochem waren we exact even snel..., Chris zit in mn bumper...maar komt me niet voorbij, en in 4 loop ik uit....![]()
![]()
TJA wie niet ?Haas schreef:Fa moest af en toe ff wennen aan de rijstijl van Chris
-Ray- schreef:gebroeders neus in de jap
ja das deel 1 van het hoofdstuk...ik kan er nog wel 100 schrijvenHaas schreef:mwah...ik begin m te kennen
Komen bij een afslag, ik zeg: let op. wijd erin, gas erop , achterwieltje tillen en al strepend verder.
En ja hoor...![]()
Op het laatste moment de afslag pakkenjochem de haas schreef:ja das deel 1 van het hoofdstuk...ik kan er nog wel 100 schrijvenHaas schreef:mwah...ik begin m te kennen
Komen bij een afslag, ik zeg: let op. wijd erin, gas erop , achterwieltje tillen en al strepend verder.
En ja hoor...![]()
Jij kan er ook wat van Haas, ik weet nog wel een ritje in een 19 en een rondje glijden en springen in een BMWjochem de haas schreef:ja das deel 1 van het hoofdstuk...ik kan er nog wel 100 schrijvenHaas schreef:mwah...ik begin m te kennen
En ja hoor...![]()
Waardoor RJ vrolijk verder reedLex schreef:
Op het laatste moment de afslag pakken
das wel erg veel hoor, dat kan veeeeeeeeel korterLex schreef:
op 10cm van je voorganger rijden
He, dat doen we nou net niet das gevaarlijkLuco/Alpine-racer schreef:over de vluchtsrook jekkeren
De T@ring he ff 270 eu aftikken en een week later 60 en laatst weer 129Lex schreef: Dan kunnen we iedereen wel aanspreken, denk maar aan de snelheidsboetes van RJ van afgelopen jaar. Daar hebben ze bij het CJIB een leuk bedrijfsuitje van georganiseerd
het ritje naar zwolle heb ik er toch echt een paar over de vluchtstrook zien razen hoorLex schreef:He, dat doen we nou net niet das gevaarlijkLuco/Alpine-racer schreef:over de vluchtsrook jekkeren
Dan kunnen we iedereen wel aanspreken, denk maar aan de snelheidsboetes van RJ van afgelopen jaar. Daar hebben ze bij het CJIB een leuk bedrijfsuitje van georganiseerd
Toen hadden ze jou ook niet moeten pakken op snelheid ouwe, dan had je ook kenne fietsenLuco/Alpine-racer schreef:
het ritje naar zwolle heb ik er toch echt een paar over de vluchtstrook zien razen hoor
bumpertikken? vraag steven maar...die starlet heeft nu een scheef achterbumpertie en de charade een kromme plaat voor-Marieke- schreef:
Wij vanmiddag nog een mooi verhaal over bumpertikken hebben gehoord.... Chris!?!
Dat was vorig jaar en naar Verhulst is er ook niet zo gek hard gereden 1 keer ff met een Cooper SLex schreef: Maar ik kan me ook een rit naar Gronau herrineren dat we niet boven de 120 geweest waren
Robert-Jan schreef:Dat was vorig jaar en naar Verhulst is er ook niet zo gek hard gereden 1 keer ff met een Cooper SLex schreef: Maar ik kan me ook een rit naar Gronau herrineren dat we niet boven de 120 geweest waren
Dat was jij jah-Ray- schreef:Robert-Jan schreef:Dat was vorig jaar en naar Verhulst is er ook niet zo gek hard gereden 1 keer ff met een Cooper SLex schreef: Maar ik kan me ook een rit naar Gronau herrineren dat we niet boven de 120 geweest waren