Wat heerlijk om het eens ervaren te hebben om op zo'n ring mee te rijden!!! Beetje tollen enzo

En die Sabine.......WAUW!!! Wat kan die sturen zeg

Ik had trouwens ook wel graag een groene Panda op het circuit willen zien

Master party crashers!Haas schreef:@Matijs
haha...eerste opmerking over mijn charade kwam van jullie af. Leuk manier om je aanwezigheid te laten merken![]()
Past mooi bij die golven koelvloeistof die eruit gegutst kwamenHaas schreef:ja..me motorkap is nu net een golfbaan...waarvoor dank
Daar ook al? wordt druk met RTCers langs, en op de baanjochem de haas schreef:Was zeker een mooi weekend......dit staat vaker op de planning
En Fa maar denken: had ik de mr2 maar meegenomenPaul1916v schreef:Past mooi bij die golven koelvloeistof die eruit gegutst kwamenHaas schreef:ja..me motorkap is nu net een golfbaan...waarvoor dank
3 uurtjes vlammenIvo8hoven schreef:Als je gewoon de 61 afrijd doe je het op de snelste manier naar Nurburg.
150 km over de grens vanaf Venlo...
En een plas koelvloeistof, of water-Marieke- schreef:En Fa maar denken: had ik de mr2 maar meegenomenPaul1916v schreef:Past mooi bij die golven koelvloeistof die eruit gegutst kwamenHaas schreef:ja..me motorkap is nu net een golfbaan...waarvoor dank![]()
Hahaha had wel schik om dat ding hoor....zag je de charade...zag je een motorkap die open stond....
Leuk filmpie om morgen op het werk te laten zienIvo8hoven schreef:Hier een filmpje in gevecht met een E36 BMW 325i....., sorrie voor de slechte beeldkwaliteit, maar de Clio is iets wat stug.....![]()
![]()
Filmpje
Hier nog een leuk filmpie...Ivo8hoven schreef:Clio op de Ring
Incl. achtergrond gesprek....![]()
Het was er echt spekglad......., ik zat ff shakend achter het stuur, was em bijna kwijt in de eerste bocht geheeee....vandaar![]()
![]()
Paul 1 ding, die spoort niet joh, en misselijk wordt ze nooitPaul1916v schreef: Werd esmeralda een beetje misselijk? zo klinkt ze wel eventjes
verder..filmpje!
Waren de banden te horen? Hulde voor m'n dieseltjeIvo8hoven schreef:....ik Joost samen met Ray met gillende banden over de Ring heb zien gaan.....![]()
....Ray op dat moment last had van spetterpoep....
150 euro, 3 personenIvo8hoven schreef:Paul 1 ding, die spoort niet joh, en misselijk wordt ze nooitPaul1916v schreef: Werd esmeralda een beetje misselijk? zo klinkt ze wel eventjes
verder..filmpje!
![]()
Ze wilde wel eens met een echte snelle auto meerijden ipv dat gepruts met die ouwe Renault's......
Tof dat Esmeralde gewoon mee gaat joh!Ivo8hoven schreef:Clio op de Ring
Incl. achtergrond gesprek....![]()
Het was er echt spekglad......., ik zat ff shakend achter het stuur, was em bijna kwijt in de eerste bocht geheeee....vandaar![]()
![]()
die was er echt niet mee t circuit op gegaan hoor... Hij is net weer gemaakt en een btje in shape....-Marieke- schreef:En Fa maar denken: had ik de mr2 maar meegenomen![]()
kijk maar uit voor je het weet sta je op scherpPaul1916v schreef: wat een snol was dat zeg![]()
Ray dacht dat ze vroeg of we nog bier wilden, toch?Haas schreef:ow..die graftak...
opzouten, voor haar pacemaker het begeeft.
die spinnerag van t hotel kon er ook wat van: "Ja, jetzt aufhorem mit die biersetteln...schluss damit, finito!!!"
oke...
en Ray maar lekker duits lullen..weheh..geweldig!
dat denk ik nog steedsPaul1916v schreef:Ray dacht dat ze vroeg of we nog bier wilden, toch?Haas schreef:ow..die graftak...
die spinnerag van t hotel kon er ook wat van: "Ja, jetzt aufhorem mit die biersetteln...schluss damit, finito!!!"
oke...
ga je nou weer beginnen?jochem de haas schreef:ASO'S
En je zit er ook nog steeds op te wachten-Ray- schreef:dat denk ik nog steedsPaul1916v schreef:Ray dacht dat ze vroeg of we nog bier wilden, toch?Haas schreef:ow..die graftak...
oke...