dat zijn die van wilma-Marieke- schreef:Geen idee wat je bedoelt![]()
![]()
Ben heel benieuwd naar je foto'sVooral die van die ranzige familie bij ons op tafel...

die komen straks

Camera lag nog bij Maarten in de auto...is nu ff aan het laden en ga zo checkendennisvr schreef:en? en? en?-Marieke- schreef:
Ik ga nu ff checken of de vlam van dennis te zien is op m'n beeldscherm![]()
Jazeker, ik heb ook de baan even volgeblazen met roet!dennisvr schreef:Vandaag waren de RTC-ers meer bereid tot actie
Chris, Ivo, Martijn de Haas, Tom, Sasje, Marcel, Martijn Brouwer en ikzelf zijn de ring op geweest (als ik niemand vergeten ben)
-Marieke- schreef:Camera lag nog bij Maarten in de auto...is nu ff aan het laden en ga zo checken:D Monumentje nog...
We roken je remmen wel man!Joost (DoubleYou) schreef:Jazeker, ik heb ook de baan even volgeblazen met roet!dennisvr schreef:Vandaag waren de RTC-ers meer bereid tot actie
Chris, Ivo, Martijn de Haas, Tom, Sasje, Marcel, Martijn Brouwer en ikzelf zijn de ring op geweest (als ik niemand vergeten ben)
Ik stond er redelijk verbaasd van dat de diesel toch nog enigszins meekwam. Niet de heuvel op, maargoed, naar beneden ging wel
Was een geweldig weekend, goede toertocht ook, hulde aan de organisatie!
Vooral dat smoelwerk wanneer het K-woord eruit komt
Matijs schreef:KloptPaul1916v schreef:Delegatie uit eindhoven, toch?
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/ring36.jpg[/img]Ik aan het stuur van de Clio van mijn broertje, hier gezien als passagier
Voor hem een stuk angstiger dan zelf sturen...
Hahaha nu staat ie te grzen achter een plantenbak...met een geamputeerd voetjeMaarten Peters schreef:Nu is die KOE nog heel![]()
![]()
![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 012/30.JPG[/img]
echt, de meeste lol heb je met bakken die je niets boeien. Verstand op nul, gas erop en raggen met dat hok! Weet zeker dat er echt een heleboel mensen versteld hebben staan kijken van t rondje van mij en zeker van die van Rob.dennisvr schreef:McGyvertjeHaas schreef:zo...ben er ook weer, dat rooie kadaver heeft t ternauwernood oveleeft![]()
erg tricky punt ja. Net de curbs gemistWat Dennis zegt, Uber uber uber uber weekend! Echt erg tof. Super mooie route op de zaterdag en vandaag lekker bij de Ring rondgehangen en gereden. Die chicane, daar ging ik er ook bijna af, was ff close, maar daar waren er veel meer die rechtuit gingen.
Whehehe wat een gebakkie dat ding, maar het ging bestEcht een super dag! ennuh...Rob, blijft leuk he, die charade
wat een lol en wat een gerag!!!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Martijn,voor je organisatie!
Ik ga het weekend overdoen met me clio in de zomer!!
JAAA!!! JETZT.......dennisvr schreef:DUITS MOET JE SCHREEUWEN!!!!!
Op de parkeerplaats stonden ze ook al raar te kijken, toen Rob Frits met een burnout over de motorkap legdeHaas schreef: Weet zeker dat er echt een heleboel mensen versteld hebben staan kijken van t rondje van mij en zeker van die van Rob.