ik heb mattig velgjes 7j breed . ik ben echt zwaar aan het twijfelen wat ik met de banden zou doen, ik heb namelijk 4 nieuwe sp sports liggen op men ph 1 velgjes, en dacht die erop te trekken, aagezien de velgen 1.5j breder zijn gaan ze ook wat mooier staan erop (denk ik)
de reden is ook dat hij zeer snel veel toeren gaat maken heb ik gehoord en de topsnelheid drastisch word verminderd met 175/50...
is er iemand die het al eens gedaan heeft deze maat erop en miss wat pics ervan???
greetz
195/55/13 op mattig 7J ?
Ik heb op mijn GTT 195/45R15 op 7J, en dat past inderdaad heel mooi ! Zelf heb een hekel aan die "German Style", maar ik ben zeker ook geen fan van ballon banden.
edit:
Foto <-
edit:
Foto <-
175-50-13 rijdt op een gt turbo super als een kart gewoon .
topsnelheid ligt dan idd wel ietsje lager omdat je te veel toeren gaat maken om die topsnelheid te behalen.
maar goed wie maakt zich nu nog druk om topsnelheden optrekken daar gaat het om!!!!!!!!!!!
op een twingootje met relatief minder vermogen zal je hier niet zo veel last van hebben.
doen dus die 175-50-13
topsnelheid ligt dan idd wel ietsje lager omdat je te veel toeren gaat maken om die topsnelheid te behalen.
maar goed wie maakt zich nu nog druk om topsnelheden optrekken daar gaat het om!!!!!!!!!!!
op een twingootje met relatief minder vermogen zal je hier niet zo veel last van hebben.
doen dus die 175-50-13