Ringweekend 2006, nu met filmpjes, pag 23
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En de thuisblijvers kunnen natuurlijk meegenieten via de webcam.
[img]http://nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg[/img]
[img]http://nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg[/img]
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Moderator
- Car: MB
klop maar aan-Marieke- schreef:Gezellig! Kruipen we met z'n allen in één bedTom schreef:niet zeiken, zondag kunnen we best een uurtje langer blijven liggen. Die ring loopt echt niet weg![]()

Maare, ik ga brood smeren en dat ik jullie straks wel onder het genot van een Mac-bakkie
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Guten Morgen 
Wij staan op het punt om te vertrekken... Tot straks in Venlo!

Wij staan op het punt om te vertrekken... Tot straks in Venlo!
A star like Ringo, roll like a green Corvette!
2 macbakkies om 1045! tot straks, hier schijnt de zon (nog) 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: MB
http://www-6.wetteronline.de/radar/eurodwddf.htm NL is nog grotendeels vrij van regen. Duitsland minder
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Zow, ik gaat er ook vandoor. Zie jullie in Venlo!
Lekker weertje
[img]http://www.the-pcman.nl/RTC/DE1.jpg[/img]
[img]http://www.the-pcman.nl/RTC/DE1.jpg[/img]
Heb net even gekeken, maar daar schijnt nu de zon weer.
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f240/ ... 2006/3.jpg[/img]
[img]http://i48.photobucket.com/albums/f240/ ... 2006/3.jpg[/img]
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
chris heeft al een paar rondjes gemaakt vanmorgen:
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/chris.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/chris2.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/chris.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/uijen/chris2.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zow, net ff mijn foto's gepost http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 00#1758000
Superweekend gehad. Gisteravond een tijd bij de ring gekeken terwijl ie maar niet open wilde en uiteindelijk maar 20 minuutjes open is geweest. Erg jammer....
Toch hadden Chris, Ivo en Steven al een rondje achter de kiezen
Vandaag waren de RTC-ers meer bereid tot actie
Chris, Ivo, Martijn de Haas, Tom, Sasje, Marcel, Martijn Brouwer en ikzelf zijn de ring op geweest (als ik niemand vergeten ben
)
Man wat is dat gaaf!! Ik ben er wel achter dat het echt een moeilijk circuit is, ben 1x door het gras gegaan
ff chicane te enthousiast ingegaan. Verder een net rondje gereden en al vlammend (letterlijk, ik wacht op het filmpje van Marieke
) langs de RTC-ers gekomen.
Superweekend gehad. Gisteravond een tijd bij de ring gekeken terwijl ie maar niet open wilde en uiteindelijk maar 20 minuutjes open is geweest. Erg jammer....
Toch hadden Chris, Ivo en Steven al een rondje achter de kiezen
Vandaag waren de RTC-ers meer bereid tot actie

Chris, Ivo, Martijn de Haas, Tom, Sasje, Marcel, Martijn Brouwer en ikzelf zijn de ring op geweest (als ik niemand vergeten ben

Man wat is dat gaaf!! Ik ben er wel achter dat het echt een moeilijk circuit is, ben 1x door het gras gegaan

zo...ben er ook weer, dat rooie kadaver heeft t ternauwernood oveleeft 
Wat Dennis zegt, Uber uber uber uber weekend! Echt erg tof. Super mooie route op de zaterdag en vandaag lekker bij de Ring rondgehangen en gereden. Die chicane, daar ging ik er ook bijna af, was ff close, maar daar waren er veel meer die rechtuit gingen.
Echt een super dag! ennuh...Rob, blijft leuk he, die charade
wat een lol en wat een gerag!!!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Martijn,
voor je organisatie!
Ik ga het weekend overdoen met me clio in de zomer!!

Wat Dennis zegt, Uber uber uber uber weekend! Echt erg tof. Super mooie route op de zaterdag en vandaag lekker bij de Ring rondgehangen en gereden. Die chicane, daar ging ik er ook bijna af, was ff close, maar daar waren er veel meer die rechtuit gingen.
Echt een super dag! ennuh...Rob, blijft leuk he, die charade

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Martijn,

Het was inderdaad een erg geslaagd weekend en ik heb me uitermate vermaakt.
Zeker dat ene rondje in de Charade dat ik heb gereden was echt te cool.
Heel veel mensen langs de baan hadden nooit verwacht dat je zo hard door de bochten kon met een Charade.
Het was in ieder geval helemaal top geregeld, Martijn bedankt daarvoor.
Zeker dat ene rondje in de Charade dat ik heb gereden was echt te cool.

Heel veel mensen langs de baan hadden nooit verwacht dat je zo hard door de bochten kon met een Charade.

Het was in ieder geval helemaal top geregeld, Martijn bedankt daarvoor.
btw..ik hoop dat er iemand is dei foto's heeft van mijn roodroze racekar op de Ring, die zou ik errrrrug graag zien!
Robke schreef:Heel veel mensen langs de baan hadden nooit verwacht dat je zo hard door de bochten kon met een Charade.![]()

Ik meld me
Ook weer thuis!
Wat een super weekend! Schrijf me bij deze vast in voor de volgende! Al heb ik helaas niet over de ring kunnen (mee)crossen, toch was vandaag heel heftig! Beetje kijken, beetje (vlammen) filmen
Zaterdagavond lekker een jägerschnitzel op met champignonsaus
haha! En in het hotel was 't ook eeeeeeeerug gezellig
Ben heel benieuwd naar de foto's 
Ik ga nu ff checken of de vlam van dennis te zien is op m'n beeldscherm
Martijn...vanmiddag ook al gezegd...maar echt super georganiseerd
helemaap top!
Iedereen die mee was: bedankt voor het leuke weekend

Wat een super weekend! Schrijf me bij deze vast in voor de volgende! Al heb ik helaas niet over de ring kunnen (mee)crossen, toch was vandaag heel heftig! Beetje kijken, beetje (vlammen) filmen

Zaterdagavond lekker een jägerschnitzel op met champignonsaus

Ik ga nu ff checken of de vlam van dennis te zien is op m'n beeldscherm

Martijn...vanmiddag ook al gezegd...maar echt super georganiseerd

Iedereen die mee was: bedankt voor het leuke weekend

Owja, quote van t weekend komt op naam van Ivo:
"Können wir schon vlammen?!"
Als vraag voor een baancommisaris, aangezien de ring zaterdag ruim een uur later openging dan gepland...
Sehr gute Deutsche Sprache, mein Jung

"Können wir schon vlammen?!"
Als vraag voor een baancommisaris, aangezien de ring zaterdag ruim een uur later openging dan gepland...

Sehr gute Deutsche Sprache, mein Jung

-Marieke- schreef:Vast wel! Ik heb je trouwens ook nog op de film staanHaas schreef:btw..ik hoop dat er iemand is dei foto's heeft van mijn roodroze racekar op de Ring, die zou ik errrrrug graag zien!Race-eend

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
McGyvertjeHaas schreef:zo...ben er ook weer, dat rooie kadaver heeft t ternauwernood oveleeft![]()

erg tricky punt ja. Net de curbs gemistWat Dennis zegt, Uber uber uber uber weekend! Echt erg tof. Super mooie route op de zaterdag en vandaag lekker bij de Ring rondgehangen en gereden. Die chicane, daar ging ik er ook bijna af, was ff close, maar daar waren er veel meer die rechtuit gingen.

Whehehe wat een gebakkie dat ding, maar het ging bestEcht een super dag! ennuh...Rob, blijft leuk he, die charade
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en Martijn,voor je organisatie!

-
- Contacteer:
Hehe, home sweet home!! Eindelijk thuis, de terugreis was erg lang na twee dagen zowat in die auto gewoond te hebben 
Ik vond het echt supervet dit weekendje, moeten we zeker vaker doen. De tour-tocht heenreis was echt lache, leuke duitse b-wegen, volgas op de plank
hebben ons zeer goed vermaakt.
Helaas was de ring inderdaad gesloten vanwege sneeuw
hoe verzin je het, op 29 april...
Maar goed, nadat we lekker hadden gedoucht int hotel hebben Raymond en ik besloten om er een avontuurlijke avond van te maken. Het was tenslotte zaterdag, en we kunnen ons ritme niet zomaar onderbreken hea
We hebben de kaart gepakt en Koblenz was de dichtsbijzijnde grote stad, dus start the engine and on are way we were! Terugweg zou wel goedkomen, dat was een zorg voor later ... Na lekker te hebben gegeten in een chiq restaurantje, was het inmiddels half elf! We hebben een heel stuk van het centrum verkend, inclusief vage kerkjes, binnehofjes, fonteinen en een waterput. En we zijn ook tot de conclusie gekomen dat er belachelijk veel ijssalons in Koblenz zijn...
Maar goed, er waren heel wat leuke kroegjes open, dus we hebben ons tot best laat onder het duitse uitgaande volk begeven. Wat natuurlijk de nodige slappe lache en flauwe opmerkingen veroorzaakte!
Helaas was de terugweg wat moeilijker dan verwacht! Door een afslag gemist te hebben moesten we een heel stuk binnendoor rijden. Lekker, zonder groot licht en al die honderduizende bochten
Maar uiteindelijk hebben wij avonturiers het hotel weer gevonden, wat een grote vreugdige blijdschap bij ons teweeg bracht
We sliepen pas om half vier, haha
Toen we om tien uur net uit ons nest waren gerold, kwam Martijn al even kijken of we nog leefden en even melden dat iedereen al had ontbeten en uitgecheckt...
Eenmaal bij de Nordschleife aangekomen had ik besloten dat één rondje niet voldoende zou zijn. Dus heb ik een kaart voor vier rondes gehaald. Was dan wel 56 euro maar het is het dubbel en dwars waard!!
Eerste ronde was de helft van de baan nog best nat. In kombinatie met de grote hoogte verschillen was dit echt heel verradelijk. Ook ik kwam daardoor 1 keer in het gras terecht. Foutje van de zaak
Ik heb toen een paar uur gewacht tot de baan opgedroogd was. Nog 1 oefenrondje gereden en later twee rondes achter elkaar gereden. Ik heb goed me best gedaan om de beste lijnen te rijden. Het leuke is, dat als je het goed doet, de helft van de bochten met piepende banden genomen kan worden
Uiteindelijke beste tijd: 11 minuten, op een vrij drukke baan! Raymond is getuige
Voor de eerste keer, ben ik best trots op mezelf!
Nou, mijn verslag is vrij uitgebreid, maar bevat nog niet alle ervaringen en opgedane impressies natuurlijk! In short: We hebben ons goed vermaakt! Het super, aan alle organiserende mensen - 1000x DANKE SCHÖN!!!!
Groetjes, sasje en raymond

Ik vond het echt supervet dit weekendje, moeten we zeker vaker doen. De tour-tocht heenreis was echt lache, leuke duitse b-wegen, volgas op de plank

Helaas was de ring inderdaad gesloten vanwege sneeuw

Maar goed, nadat we lekker hadden gedoucht int hotel hebben Raymond en ik besloten om er een avontuurlijke avond van te maken. Het was tenslotte zaterdag, en we kunnen ons ritme niet zomaar onderbreken hea

Maar goed, er waren heel wat leuke kroegjes open, dus we hebben ons tot best laat onder het duitse uitgaande volk begeven. Wat natuurlijk de nodige slappe lache en flauwe opmerkingen veroorzaakte!

Helaas was de terugweg wat moeilijker dan verwacht! Door een afslag gemist te hebben moesten we een heel stuk binnendoor rijden. Lekker, zonder groot licht en al die honderduizende bochten

Maar uiteindelijk hebben wij avonturiers het hotel weer gevonden, wat een grote vreugdige blijdschap bij ons teweeg bracht

We sliepen pas om half vier, haha

Toen we om tien uur net uit ons nest waren gerold, kwam Martijn al even kijken of we nog leefden en even melden dat iedereen al had ontbeten en uitgecheckt...

Eenmaal bij de Nordschleife aangekomen had ik besloten dat één rondje niet voldoende zou zijn. Dus heb ik een kaart voor vier rondes gehaald. Was dan wel 56 euro maar het is het dubbel en dwars waard!!
Eerste ronde was de helft van de baan nog best nat. In kombinatie met de grote hoogte verschillen was dit echt heel verradelijk. Ook ik kwam daardoor 1 keer in het gras terecht. Foutje van de zaak

Ik heb toen een paar uur gewacht tot de baan opgedroogd was. Nog 1 oefenrondje gereden en later twee rondes achter elkaar gereden. Ik heb goed me best gedaan om de beste lijnen te rijden. Het leuke is, dat als je het goed doet, de helft van de bochten met piepende banden genomen kan worden

Uiteindelijke beste tijd: 11 minuten, op een vrij drukke baan! Raymond is getuige
Nou, mijn verslag is vrij uitgebreid, maar bevat nog niet alle ervaringen en opgedane impressies natuurlijk! In short: We hebben ons goed vermaakt! Het super, aan alle organiserende mensen - 1000x DANKE SCHÖN!!!!

Groetjes, sasje en raymond
-
In één woord: GEWELDIG 
Mooie tocht, leuke groep en goede organisatie, dus zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie tocht, leuke groep en goede organisatie, dus zeker voor herhaling vatbaar!
A star like Ringo, roll like a green Corvette!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Mensen, wat was dat een über weekend zeg!
Zaterdag heerlijk toertochtje...mooie bergweggetjes en erg gezellig met zn 3en in de auto
's avonds goed gegeten (vierkante meter schnitzel) en goed gebierd..ze zullen ons nog lang kennen daar in t hotelletje
en uiteindelijk toch wat slaap gepakt..vanmorgen vroeg aan t ontbijten (als eersten!) en daarna kijken bij de ring..wat geweldig is dat zeg! Daarna nog rondje mee mogen rijden met Martijn, die em goed rond hoekt! lekker gevoel in de onderbuik zeg!
Na een flinke terugreis nu thuis..220 foto's uit te zoeken, dus duurt nog even tot ik t online heb ben ik bang
Martijn!
super georganiseerd en bedankt voor t rondje!!
Zaterdag heerlijk toertochtje...mooie bergweggetjes en erg gezellig met zn 3en in de auto

's avonds goed gegeten (vierkante meter schnitzel) en goed gebierd..ze zullen ons nog lang kennen daar in t hotelletje

Na een flinke terugreis nu thuis..220 foto's uit te zoeken, dus duurt nog even tot ik t online heb ben ik bang

Martijn!

Hahaha ja de toertocht was echt super mooi!
Alleen jammer dat we na het spoor het spoor even flink bijster waren
Sow..hebben flink liggen kutten voordat we weer goed zaten hahaha! Nog een oud kerlje die ons wel ff de weg wou wijzen...alleen hadden we geen idee we naartoe moesten, hahaha! Na veel gek*t en heen en weer geknoer toch maar de navigatie even aangezet
ohoooo
Gelukkig ging alles na het rustpunt wel goed...hè jongens?

Alleen jammer dat we na het spoor het spoor even flink bijster waren

Gelukkig ging alles na het rustpunt wel goed...hè jongens?

Het was iets met 600 meter en 4,6 km toch?