Dag beste mensen, ik ben Gerben Broeksema (GTBroeksema). Ik ben woonachtig in Westerbork (vlakbij Assen). Vorige week kwam ik geloof ik Riel tegen. Ik was op weg naar Geleen en hij naar MBCarperformance. Hij tipte me over deze site en zodoende schrijf ik even een verhaaltje op de site. Ik ben inmiddels al aan mijn derde 5 bezig een witte GTT uit '88. Hiervoor heb ik twee peugeots 205, een 5 GTE Bleusport(welke nu in Groningen rijdt als het goed is met het kenteken TT-ND-80), een clio 1.8 RT, een 5 GTT Bleusport, een 19 diesel en nu dus toch maar weer een GTT. Hier laat ik het eerst even bij.
Groetjes Gerben Broeksema
Even voorstellen: GTBroeksema
-

Ha Gerben, welkom hier.
Die is tegenwoordig wit, en voorzien van een 16V motor. Ik zal zsm fotos plaatsen.
Heb je de kentekens van je andere GTs ook? Dan kan ik ze in het register zetten.

Die is tegenwoordig wit, en voorzien van een 16V motor. Ik zal zsm fotos plaatsen.
Heb je de kentekens van je andere GTs ook? Dan kan ik ze in het register zetten.
Laatst gewijzigd door Chris op vr 25 aug 2006 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
He Chris,
Hier volgen de kentekens van mijn andere 5-jes: YL-75-VN deze is van de turbo bleu sport en BY-77-VT is van mijn huidige turbo. De bleu sport rijd in Musselkanaal (Groningen) als het goed is. Oh en Thierry_18 foto's volgen z.s.m.
Groetjes GTBroeksema
Hier volgen de kentekens van mijn andere 5-jes: YL-75-VN deze is van de turbo bleu sport en BY-77-VT is van mijn huidige turbo. De bleu sport rijd in Musselkanaal (Groningen) als het goed is. Oh en Thierry_18 foto's volgen z.s.m.
Groetjes GTBroeksema
Welkom hier! ben benieuwd naar de
's 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
welkom 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
welkom weer een drent er bij.
groeten uit roden
groeten uit roden

Je Bleu Sport, en witte 5je had ik al in het register, zie:GTBroeksema schreef:He Chris,
Groetjes GTBroeksema
http://www.5gt.nl/bb/viewtopic.php?t=96"
[img]http://www.5gt.nl/images/d1f0b35e66baad ... d-1279.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport