weet Dennis wel beterPaul1916v schreef:waarvoor was wilma er dan? voor de koffie?![]()
Na een avondje gezellig karten met de heren van de RCBdennisvr schreef:nee, die is lekker bezig geweest met de tut oa
(en onderdelen halen met mij samen).
nah, dit is toch tijdelijktut schreef:wel, dit vind ik tegenvallen se...
dat soort kisten past niet in de krappe plain plastic kofferbak van een twingo... oh, en als je een klein sneetje maakt in je matje, kan je er je voedingskabel doortrekken, en dan oogt het mooier
kom maar eens langs de box dan doen we dat zoJacco Osté schreef:Goed bezig![]()
![]()
Nu mogen jullie mijn kabel ook een keer zo netjes naar binnen leggen
Lekker hoog niveau WilmaWilma schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik...Duupke schreef:Ga je nog iets met voetbal doen dan? ------->![]()
Tattoo's op een spannend plekje???
Denk dat je wat beter moet gaan leren lezen Anthony! De bovenstaande foto's zijn NIET van mij!!!!AnthonyR schreef:Niks tegen wilma , maar ik vind gewoon mensen krijgen later vaak spijt van zulke tatoeage's.
PicsWilma schreef:Heb ik...Duupke schreef:Ga je nog iets met voetbal doen dan? ------->![]()
Tattoo's op een spannend plekje???![]()
Ik heb een tattoo van mijn oudste dochter, getekend door mijn vrouw. Is een speciaaltje hoor!!!!AnthonyR schreef:Niks tegen wilma , maar ik vind gewoon mensen krijgen later vaak spijt van zulke tatoeage's.
Ooh sorry WilmaWilma schreef:Denk dat je wat beter moet gaan leren lezen Anthony! De bovenstaande foto's zijn NIET van mij!!!!AnthonyR schreef:Niks tegen wilma , maar ik vind gewoon mensen krijgen later vaak spijt van zulke tatoeage's.
ach, dat is een hele andere discussie natuurlijkAnthonyR schreef:Niks tegen wilma , maar ik vind gewoon mensen krijgen later vaak spijt van zulke tatoeage's.
U???AnthonyR schreef:Ooh sorry Wilma, ik hoop dat U ze niet hebt
AnthonyR schreef:Ooh sorry WilmaWilma schreef:Denk dat je wat beter moet gaan leren lezen Anthony! De bovenstaande foto's zijn NIET van mij!!!!AnthonyR schreef:Niks tegen wilma , maar ik vind gewoon mensen krijgen later vaak spijt van zulke tatoeage's., ik hoop dat U ze niet hebt
Ferdy schreef:en nu de rest van het lichaamsdeel erbij
Kun je jezelf niet ff bezighouden met je eigen Topicdennisvr schreef:nix dervan![]()
mine!
@Off topic, ik ben minderjarig en tegen een volwassenen moet je beleefd zijn.Duupke schreef:AnthonyR schreef:Ooh sorry WilmaWilma schreef:Denk dat je wat beter moet gaan leren lezen Anthony! De bovenstaande foto's zijn NIET van mij!!!!AnthonyR schreef:Niks tegen wilma , maar ik vind gewoon mensen krijgen later vaak spijt van zulke tatoeage's., ik hoop dat U ze niet hebt
Whehehehe
U
dennisvr schreef:nix dervan![]()
mine!
Leg uit...Wilma schreef:dennisvr schreef:nix dervan![]()
mine!
Ik ben en blijf van mezelfDuupke schreef:Leg uit...Wilma schreef:dennisvr schreef:nix dervan![]()
mine!
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet vóór juni helaas!Ferdy schreef:haha, ik weet wel waar die zit,
maaruh, ff poging on topic te gaan:
wanneer staat de swap van het blok gepland ?
ah okee danWilma schreef:Niet vóór juni helaas!Ferdy schreef:haha, ik weet wel waar die zit,
maaruh, ff poging on topic te gaan:
wanneer staat de swap van het blok gepland ?
Mei bestaat alleen maar uit weekenden met meetings, dus geen klusdagen
aan haar gezicht te zien moet ik er blij mee zijn dat je het niet aan mijn neus hangtMarco V schreef:Dat ga ik jou niet aan je neus hangen(Hoolie)-Ad schreef:wat heb je met die lolie gedaan, ze kijkt er maar moeilijk van op de achtergrond